کد خبر : 1285393 | 06 آذر 1394 ساعت 09:45 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

فردیناند:‌فرگی بازیکنانی‌با غریزه‌حیوانی‌میخواست

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد مدعی شد که سر آلکس فرگوسن، مربی اسطوره ای شیاطین سرخ، تنها بازیکنانی با غریزه حیوانی را می‌خواست.

فردیناند:‌فرگی بازیکنانی‌با غریزه‌حیوانی‌میخواست
به گزارش "ورزش سه"، فرگوسن پس از 28 سال حضور روی نیمکت یونایتد و کسب 38 جام، سال  2013 بازنشسته شد. او 13 قهرمانی لیگ برتر و 2 قهرمانی چمپیونزلیگ برای تیمش به ثبت رساند و فردیناند نیز در 6 قهرمانی آن حضور داشت. منچستر پس از بازنشتگی فرگوسن دچار مشکلات شده و نتوانسته به روندش ادامه دهد و فردیناند در مصاحبه با ESPN، دلیل این موضوع را توضیح داد.
او گفت:" فرگوسن از شر بازیکنانی که به سبک یونایتد خریداری نشده بودند، راحت می‌شد. بازیکنانی که نمی‌توانستند غریضی عمل کنند.. برای همین است که شما در تیمی مثل یونایتد باقی نمی‌مانید. اگر شما مثل یک حیوان نباشید که بر اساس غریزه اش هر روز عمل کند و سعی کند تا پیشرفت کند، به مدت طولانی در یوناتید نمی‌ماندید. چنین تفکری از مربی شروع می‌شود و فکر می‌کنم بازیکنان این را درک می‌کردند و سعی می‌کردند خیلی عادی کارشان را انجام دهند ولی طبیعتا باید خودتان را با ریتم مربی هماهنگ کنید.
من سال 2002 به تیم اضافه شدم. برای مثال وقتی من به یونایتد رفتم، هیچگاه نمی‌دانستم چطور باید پیروز باشم. مثل یک اسفنج به اطرافم نگاه می‌کردم. روی کین، گیگزی و اسکولز را در رختکن می‌دیدیم. از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم. آنها برای هر بازی با تمام وجود آماده می‌شدند و در تمامی جلسات تمرین کاملا متمرکز بودند."

دیدگاه‌ها