کد خبر : 1285396 | 06 آذر 1394 ساعت 10:48 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: تاسیسات بهترین تیم آسیاست

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی می‌گوید این که امتیازها تیم‌ها در لیگ فوتسال به هم نزدیک است و نمی‌شود قهرمان را پیش‌بینی کرد نشان دهنده پیشرفت فوتسال کشور است.

ترابیان: تاسیسات بهترین تیم آسیاست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عباس ترابیان  درباره نامزد شدن تیم فوتسال تاسیسات دریایی به عنوان بهترین تیم آسیا اظهار کرد: بدون هیچ قید و شرطی این جایزه حق تیم تاسیسات دریایی است چرا که این تیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده و در شهری که شهر خودش نبوده افتخار‌آفرینی کرده است.

او افزود: تاسیسات دریایی با اقتدار این قهرمانی را به دست آورده و بعضی از جوایز "بهترین‌ها" را نیز به خود اختصاص داده است. لذا اگر معیارهای AFC را به طور کامل بررسی کنیم متوجه می‌شویم که هیچ تیمی به جز تاسیسات دریایی نمی‌تواند بهترین تیم آسیا باشد.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره نامزدی اصغر حسن‌زاده و وحید شمسایی به عنوان بهترین بازیکنان فوتسال آسیا اظهار کرد: نامزد بهترین بازیکنان آسیا برمی‌گردد به آخرین دوره مسابقه‌های فوتسالی که AFC داشته که در واقع همان جام باشگاه‌های آسیا بوده است. در این مسابقه‌ها این دو بازیکن بسیار شاخص بودند. به عنوان مثال وحید شمسایی دقایق بسیار زیادی را داخل زمین بوده و اصغر حسن‌زاده هم بدون شک از بهترین‌های آسیا است. مگر شما شکی در این مورد دارید؟

ترابیان درباره شرایط لیگ برتر فوتسال و اینکه چهار تیم اول جدول همه 36 امتیازی هستند، گفت: هر وقت که از چند هفته قبل از شروع مسابقه‌ها مشخص است که چه تیمی قهرمان می‌شود باید گفت که آن مسابقه‌ها مشکل دارد. لیگی که تا آخرین لحظه مشخص نمی‌شود قهرمان کیست در واقع به ما می‌گوید که ما پیشرفت قابل توجهی در باشگاه‌های فوتسال داشته‌ایم.

درباره آخرین روز سمینار حرفه‌ای سازی باشگاه‌های فوتسال گفت: بعضی از تیم‌ها به علت مشکلات پرواز نتوانستند به موقع به جلسه برسند و دوستان چند تا از سخنرانی‌ها را از دست دادند و این مسئله مقداری باعث دلخوری و ناراحتی شد. البته دیر رسیدن این دوستان تقصیر خودشان نیست بلکه به این علت است که باشگاه‌هایشان به درستی وقت آمدن‌شان را تنظیم نکرده است تا نماینده باشگاه به موقع به جلسه برسد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه AFC ما را به عنوان کشور نمونه انتخاب کرده‌ این که نماینده باشگاه‌ها دیر به جلسه بیاید برای ما خوشایند نبود.

ترابیان درباره نتیجه این سمینار اظهار کرد: نتیجه این سمینار کاملا مشخص است و از حالا داریم به باشگاه‌ها اعلام می‌کنیم که فوتسال هم مثل فوتبال می‌شود و برای باشگاه‌های فوتسال هم برای گرفتن مجوز حرفه‌ای‌گری شروطی وجود خواهد داشت و اگر نتوانند خود را به سطوح قابل قبولی برسانند باید باشگاه‌های دیگر جای آن باشگاه‌ها را بگیرند.


دیدگاه‌ها