کد خبر : 1285425 | 06 آذر 1394 ساعت 12:15 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

فیلی‍په‌ملو: اینتر برای قهرمانی می‌جنگد

فیلیپه ملو، هافبک اینتر عنوان کرد که تیمش با تمام قوا برای کسب اسکودتو تلاش می‌کند.

فیلی‍په‌ملو: اینتر برای قهرمانی می‌جنگد
به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در حال حاضر صدرنشین سری آ است، روز دوشنبه مقابل ناپولی به میدان خواهد رفت و کار سختی مقابل این تیم آماده پیش رو خواهد داشت. در حالی که مانچینی و دیگر بازیکنان،  هدف این فصل اینتر را کسب سهمیه می‌دانند، ملو معتقد است که تیمش با تمام قوا برای قهرمانی می‌جنگد.

او گفت:" دیگر نمی‌توانم پیش بینی کنم یا قولی بدهم. ما 100 درصد تلاشمان را برای کسب اسکودتو انجام خواهیم داد. من 15 جام در برزیل و ترکیه کسب کرده ام و فقط در ایتالیا است که چیزی نبرده ام، هر چند در فیورنتینا به چمپیونزلیگ صعود کردیم و مثل کسب یک قهرمانی بود. پس از بازی با اینتر، چیزی درباره سه گانه اینتر نوشتم و به من توهین‌های زیادی شد. ولی چرا جرات گفتنش را نداشته باشم؟ من دوباره 3 گانه کسب کرده ام، یک بار دیار کروزیرو و یک بار در گالا.

 ما از هیچ کس و هیچ تیمی نمی‌ترسیم ولی حریف ما فقط مارک همسیک و هیگواین نیست، بلکه ناپولی است. اگر پیروز بشویم، برایمان بسیار مهم خواهد بود زیرا تیم‌های زیادی در ناپل به پیروزی نمی‌رسند. اگر تساوی کنیم که شرایطمان به اما و اگر می‌کشد ولی اگر ببازیم، باید ببینیم در چه جایگاهی هستیم. قاطعانه کارمان را بدون ترس انجام خواهیم داد. باید مطمئن باشیم که به ناپولی ضربه می‌زنیم."

دیدگاه‌ها