کد خبر : 1285451 | 06 آذر 1394 ساعت 14:00 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

فینال کشتی باشگاه‌های جهان بین ایران و آمریکا

روز داغ در انتظار اهالی کشتی

مسابقات کشتی قهرمانی جهان با فینالیست شدن دو تیم خوب این رقابت‌ها به مرحله نهایی رسید.

روز داغ در انتظار اهالی کشتی
به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم بیمه رازی با نتیجه 4 ـ 4 و امتیاز مثبت بیشتر کفایتی مشهد را شکست داد و از سوی دیگر تیم تایتان مرکوری آمریکا با پیروزی 6 ـ2 مقابل نماینده ارمنستان دیگر تیم فینال این رقابت‌ها شد. تیم آمریکایی با هدایت اریک بویت حریفان نه چندان قدر خود را شکست داده و کشتی‌گیران این تیم حالا خود را آماده بازی پایانی می‌کنند. ستاره این تیم جک وارنر قهرمان المپیک لندن است که رقابت او با رضا یزدانی ستاره تیم بیمه رازی هزاران نفر را به سالن بزرگ آزادی خواهد کشاند.

وارنر در روز افتتاحیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرده که دوست دارد در مسابقه نهایی با یزدانی مسابقه بدهد. او قبلا یک بار در مسابقات جام جهانی باکو به یزدانی باخته اما در المپیک لندن با آمادگی فوق‌العاده طلای این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است. البته در آن مسابقات یزدانی مصدوم شد تا وارنر بی‌رقیب با ارزش‌ترین مدال عمر خود را کسب کند.

1077801

در تیم بیمه رازی به جز یزدانی چهره‌هایی مثل خینچیکاشویلی(قهرمان جهان از گرجستان)، مسعود اسماعیل‌پور(قهرمان آسیا و نایب قهرمان جهان)، ماگومد قاضی ماگمدوف(قهرمان جهان از روسیه)، میثم مصطفی جوکار (قهرمان آسیا) و کمیل قاسمی(نایب قهرمان جهان) نیز حضور دارند چهره‌هایی که حضورشان به این رقابت‌ها جلوه خاصی بخشیده است. کارشناسان می‌گویند تیم بیمه رازی که متشکل از ستاره‌های ملی و 2 چهره از روسیه و گرجستان است، قهرمان این رقابت‌ها خواهد شد.

1077803


به نظر می‌رسد بعدازظهر داغی در انتظار کشتی باشد. تیم اول این مسابقات برنده 50هزار دلار جایزه این رقابت‌ها خواهد شد و تیم نایب قهرمان 30 هزار دلار می‌گیرد. در این رقابت‌ها 11 تیم خارجی شامل آمریکا، گرجستان، بلغارستان، ارمنستان، مجارستان، بنگلادش، قرقیزستان، مغولستان، آمریکای لاتین، برزیل و آذربایجان حضور داشتند و 4 تیم داخلی نیز پنجه در پنجه کشتی‌گیران خارجی انداختند.

مسابقات رده‌بندی و فینال این مسابقات از ساعت 16 امروز در سالن 12هزارنفری ورزشگاه آزادی حضور دارند.

دیدگاه‌ها