کد خبر : 1285471 | 06 آذر 1394 ساعت 15:29 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی:خوشحالم بچه‌های‌فولاد را دوباره می‌بینم

هافبک ملوان روز دوشنبه با هم‌تیمی‌های سابقش که الان در تراکتورسازی حضور دارند، دیدار می‌کند.

کرمی:خوشحالم بچه‌های‌فولاد را دوباره می‌بینم
به گزارش "ورزش سه"، شهاب کرمی در مورد اینکه شکست مقابل سایپا را فراموش کرده‌اند یا خیر گفت: من فکر می‌کنم در بازی با سایپا لیاقت برد را داشتیم و روی اتفاقات نتیجه را واگذار کردیم. امیدوارم بتوانیم در بازی با تراکتورسازی باخت مقابل سایپا را جبران کنیم.

او در مورد اینکه برای شکست تراکتورسازی که تیم پرمهره‌ای هستند چه برنامه‌ای دارند ادامه داد: من عقیده دارم که اسم‌ها در فوتبال ما بازی نمی‌کنند. شاید یک تیم با یک عده جوان بیاید و تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس را شکست دهد. در ضمن ما هم مهره‌های خوبی در تیممان داریم و می‌توانیم تراکتورسازی را شکست دهیم.

بازیکن فصل گذشته فولادخوزستان در مورد دیدار با بختیار، رفیعی و عبدالله‌زاده که هم‌تیمی‌هایش بودند و الان در تراکتورسازی بازی می‌کنند نظرش را اینگونه بیان کرد: خوشحالم که بچه‌های فولاد را در تراکتور بعداز مدت‌ها می‌بینم. دلم برایشان تنگ شده، برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. در ضمن آرزو می‌کنم بازی خوب و تماشاگرپسندی از آب دربیاید.

هافبک ملوان در مورد جایگاه نهمی این تیم در جدول می‌گوید: با توجه به شرایط موجود نتایج خوبی گرفته‌ایم و بچه‌ها غیرت نشان داده‌‌اند. ان‎شاءالله که بتوانند به وضع ما رسیدگی کنند تا نتایج هم تغییر کند و ما هم جزو تیم‌های بالای جدولی قرار بگیریم و دل هواداران ملوان را شاد کنیم.

کرمی در پایان افزود: از تمام کسانی که به یاد ما هستند ممنونیم. امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذارم. من تمام زحماتم را می‌کشم و سختی‌ها را تحمل می‌کنم تا روز به روز شاهد پیشرفت خودم و تیمم باشم. امیدوارم بتوانیم دل هواداران ملوان را شاد کنیم و با پیروزی در بازی با تراکتورسازی کار مثبتی کرده باشیم.

دیدگاه‌ها