کد خبر : 1285488 | 06 آذر 1394 ساعت 17:08 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

دفاع آنچلوتی از ترکیب اصلی رئال در ال کلاسیکو

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال، ضمن دفاع از ترکیب ثابت بنیتس در ال کلاسیکو، رئال را همچنان یکی از شانس های قهرمانی در لالیگا دانست.

دفاع آنچلوتی از ترکیب اصلی رئال در ال کلاسیکو
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه گذشته در زمین خود با 4 گل مغلوب بارسلونا شد. پس از آن بازی، بسیاری از کارشناسان از ترکیب رئال در ال کلاسیکو انتقاد کرده و بنیتس را متهم اصلی این باخت معرفی کردند.

آنچلوتی که دو فصل هدایت رئال را بر عهده داشت و 2 بار نیز در ال کلاسیکوها پیروز شد، در این رابطه گفت:" به اعتقاد من ترکیب اصلی رئال برابر بارسلونا ترکیب خوبی بود. ترکیبی از بهترین بازیکنان دنیا که مقابل بارسلونا پیش از این نیز درخشیده بودند ولی شرایط فعلی آنها به گونه ای بود که نتوانستند مانعی سخت برای مهاجمان و هافبک های خلاق بارسلونا باشند.

آنها هرگز نتوانستند وارد درگیری با هافبک های بارسا شده و کنترل بازی را در دست بگیرند. اینیستا، راکیتیچ، روبرتو و بوسکتس، در میانه میدان هرکاری که دوست داشتند انجام دادند. بازیکنان رئال سعی داشتند از جلوی زمین، به بارسلونا فشار وارد کنند اما بازیکنان بارسا هرگز در پاس دادن مرتکب اشتباه نمی شدند و همین عدم توانایی در توپگیری، رئالی ها را از لحاظ ذهنی خسته کرده بود."

آنچلوتی در مورد شانس رئال برای قهرمانی در لالیگا گفت:" چرا که نه؟ آنها یک نبرد را به بارسلونا باخته اند اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. بارسلونا در فصل گذشته نیز تا نیم فصل شرایط خوبی نداشت و کسی برایش شانس قهرمانی قائل نبود ولی در انتهای فصل، آنها بودند که قهرمان شدند."

دیدگاه‌ها