کد خبر : 1285498 | 06 آذر 1394 ساعت 17:21 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های نفت روی نیمکت

نفت‌ تهران جزو تیم‌های پرمهره لیگ چهاردهم و دست علی منصوریان برای چیدن ترکیب‌های ایده‌‌آل باز است.

ستاره‌های نفت روی نیمکت
به گزارش "ورزش سه"، در اینجا می‌خواهیم به بررسی مهاجمان نفت‌تهران بپردازیم.

ارسلان مطهری: پدیده فصل قبل روی نیمکت!
این بازیکن که سال پیش به دلیل گل‌های حساسی و سه امتیازی که اکثر در دقایق پایانی بازی‌ها نیز به ثمر می‌رسید امیر ارسلان دیر وقت لقب گرفته بود. امسال کمتر فرصت بازی پیدا کرده است. مهاجم جوان نفتی‌ها پدیده لیگ سیزدهم و بهترین بازیکن فینال غرب آسیا در رقابت‌های تیم‌ملی امید شد. احتمال یکی از دلایل کمتر میدان دادن به مطهری حضور او در اردوهای تیم‌ملی امید باشد و اینکه چون وی خیلی از اوقات با نفتی ها تمرین نمی‌کند مورد توجه منصوریان نیز قرار نمی‌گیرد ولی مطهری می تواند یکی از کسانی باشد که گروه خط حمله تیمش را در این روزها که این تیم کمتر گل می زند بگشاید.

عیسی آل‌کثیر؛ آقای گل لیگ یک و خروج از لیست 18
این مهاجم با عملکردی که فصل قبل آلومینیوم داشت و کسب عنوان آقای گلی لیگ یک توجه منصوریان را به خود جلب کرد و به نفت آ»د و هر وقت که برای این تیم به میدان رفت علکرد خوبی داشت او حتی در جام‌حذفی هر 4 گل به ثمر رساند و هنوز هم با وجود حذف نفت از جام‌حذفی آقای گل است ولی جالب اینجاست که نام او در بازی با استقلال و چند بازی در لیگ حتی در لیست 18 نفره هم وجود نداشت.

مهدی مومنی؛ ستاره استقلال‌خوزستان در نفت ناپدید شد
مومنی فصل گذشته با گل‌هایی که در استان خوزستان به ثمر رساند و پاس گل‌هایی که دارد به جرات یکی از عواملی بود که باعث شد این تیم در لیگ‌برتر حفظ شود عملکرد او توجه سپاهانی‌ها و آبی‌های تهران را به خود جلب کرد ولی این بازیکن تصمیم گرفت راهی نفت‌تهران شود ولی او نیز همانند دیگر مهاجمان نفت‌تهران شود ولی او نیز همانند دیگر مهاجمان نفت که در این مطلب از آنها اسم برده شد زیاد به کار گرفته نشد تا به نوعی ستاره استقلال‌خوزستانی‌ها در جمع نفتی‌ها ناپدیده شده باشد.

علی قربانی؛ اولین حضور فیکس و اولین گل
این جوان نفتی‌ها نیز از بازیکنان با پتانسیل نفت‌تهران است که پارسال با بدشانسی اسیر مصدومیت شد و مدت‌ها غیبت داشت او بعد از مدت‌ها و بازی با ذوب‌آهن برای اولین‌بار در این فصل به صورت فیکس به میدان رفت و گل هم به ثمر رساند.

اصرار به استفاده از نانگ!
آلویز نانگ در فولاد یک فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشت. این مهاجم که با قیمت بالایی به نفت آمد در اکثر بازی ها به صورت فیکس به میدان رفته ولی دو گل نیز بیشتر نزده است. صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت نانگ به فولاد در نیم فصل نیز شنیده می شود این بار بازیکنی که برای نفتی‌ها کار خاصی انجام نداد شاید بتواند در این اوضاع به این تیم کمک حال این تیم باشد.

امسال خبر از خط حمله آتشین فصل پیش نفت نیست و البته ممکن است مصدومیت و غیبت ایمان مبعلی که از بازیسازهای اصلی این تیم است در این مساله تاثیرگذار باشد باید دید کادرفنی نفت‌تهران چه تدبیری برای حل کردن مشکل گلزنی در ادامه دارند؟ بازیکنان نفت زیاد در موقعیت گلزنی قرار می گیرند ولی توپ‌های نفتی‌ها درون دروازه نمی‌رود و به گفته خود این نفتی‌ها روی این قضیه هیچ اسمی جز بدشانسی نمی‌توان گذاشت.

دیدگاه‌ها