کد خبر : 1285500 | 06 آذر 1394 ساعت 16:29 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

رئال به دنبال خرید دفاع چپ لیورپول

با مصدومیت مارسلو و نبود یک مدافع چپ تخصصی، رئال مادرید بیش از پیش نیاز به تقویت خود در این منطقه را احساس می کند.

رئال به دنبال خرید دفاع چپ لیورپول
به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال، بنیتس به پیشنهاد مدیریت باشگاه رئال مادرید برای خرید در منطقه چپ دفاعی پاسخ منفی داد. توجیه او این بود که برای جانشینی مارسلو، ناچو و حتی آربلوا کفایت می کنند و با همین توجیه بود که او با انتقال قرضی کوئنترائو به موناکو موافقت کرد.

مارسلو، یکی از بازیکنانی است که مصدومیت های گاه و بیگاه او، برای رئالی ها به یک عادت تبدیل شده اما در شرایط فعلی که واران و راموس هم مصدوم هستند، ناچو بالطبع به قلب دفاع منتقل شده و این آربلوای راست پاست که به اجبار باید در قسمت چپ زمین به میدان برود.

رئال برای تقویت منطقه چپ دفاعی خود روی 4 بازیکن، دید مثبتی دارد ولی می داند که به خدمت گرفتن سه تای آنها، تقریبا در چنین مقطعی از سال غیرممکن است: کوروزاوا از پاری سن ژرمن، رودریگز از ولفسبورگ و آلابا از بایرن؛ هر سه بازیکن یاد شده در لیگ قهرمانان به میدان رفته اند و در صورت پیوستن به رئال، قادر به حضور در این تورنمنت با پیراهن رئال مادرید نخواهند بود.

به ادعای مارکا، در حال حاضر مهره ی اصلی و موردنظر رئالی ها برای تقویت فاز چپ دفاعی، "آلبرتو موره نو"، مدافع چپ اسپانیایی سابق سویا و فعلی لیورپول است. موره نو تابستان 2014 نیز موردتوجه رئال قرار داشت اما ترجیح داد به لیورپول برود. باید دید که موره نو که زیر نظر کلوپ، دوباره احیا شده، این بار به پیشنهاد رئالی ها چه پاسخی خواهد داد.

دیدگاه‌ها