کد خبر : 1285501 | 06 آذر 1394 ساعت 17:33 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی زمینی قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر واترپلو شد

آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر واترپلو با پیروزی دانشگاه آزاد به پایان رسید و تیم نزاجا به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شد.

نیروی زمینی قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر واترپلو شد
به گزارش "ورزش سه" از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو به نیمه راه رسید. دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین دیدار نیم فصل اول مقابل نفت و گاز گچساران به آب زد. مردان دانشگاه آزاد در این مسابقه مقتدارنه ظاهر شدند و با پیروزی ۱۵ بر ۷ پیروزی را از آن خود کرد. با این پیروزی دانشگاه آزاد هم امتیاز با نزاجا شد و  با وجود تفاضل گل بهتر به مقام دومی دور رفت مسابقات رسید. طبق اعلام سازمان لیگ واترپلو در مسابقات این رشته ابتدا بازی رو در رو و سپس تفاضل گل بررسی می شود. به همین دلیل و باتوجه به شکست دانشگاه آزاد از نزاجا، تیم ارتشی به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شد.

پیش از این مسابقه هم در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر دو دیدار دیگر در شهرهای تهران و امیدیه برگزار شده بود.  در نخستین بازی و از ساعت ۱۴:۳۰ شهید نوفلاح در تهران مقابل فولاد مبارکه سپاهان مسابقه داد. رقابتی که از شبکه ورزش سیما هم پخش مستقیم شد در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ مساوی به پایان رسید. این نخستین تساوی این فصل لیگ برتر واترپلو یود.

بازی دوم از ساعت ۱۵:۰۰ و در شهر امیدیه  آغاز شد.  تیم نیروی زمینی ارتش که با چهار پیروزی از چهار بازی در جایگاه نخست قرار داشت حریف مردان امیدیه نشد و نخستین شکست این فصل خود را ۱۰ بر ۹ تجربه کرد.

با برگزاری این سه دیدار لیگ برتر واترپلو به نیمه راه رسید. تنها یک دیدار معوقه باقی می‌ماند که نتیجه آن بر صدر جدول تأثیری نخواهد گذاشت. زمان برگزاری مسابقه بین تیم های  نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه متعاقبا اعلام می‌شود.

پس از پایان نیم فصل، رقابت ها حداقل به مدت یک ماه تا بازگشت تیم ملی از مسابقات انتخابی المپیک تعطیل خواهد شد. این رقابت ها از  ۱۶ تا ۲۰ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۵ تا ۲۹ آذر ۱۳۹۴) به میزبانی چین و در شهر فوژان برگزار می‌شود.

*نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر واترپلو:
شهید نوفلاح ۱۰  – فولاد مبارکه سپاهان ۱۰
نفت امیدیه ۱۰  – نیروی زمینی ارتش ۹
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵  – نفت و گاز گچساران ۷

دیدگاه‌ها