کد خبر : 1285569 | 06 آذر 1394 ساعت 22:45 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: بایرن از یووه قوی‌تر است

هافبک شیلیایی بایرن از پیوستن به این تیم آلمانی خوشحال است و عقیده دارد باواریایی ها از یوونتوس قدرتمندترند.

ویدال: بایرن از یووه قوی‌تر است
به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال معتقد است بایرن مونیخ آشکارا از یوونتوس قوی‌تر است و احساس می‌کند در این تیم آلمانی در کنار بهترین بازیکنان دنیا قرار دارد.
این هافبک شیلیایی درحالی تابستان امسال در ازای مبلغ 37 میلیون یورو تورین را به مقصد مونیخ ترک کرد که در یوونتوس نقشی کلیدی داشت و چهار عنوان قهرمانی با آن تیم کسب کرده بود. بانوی پیر تورین که با معضل جای خالی این بازیکن و همچنین آندرا پیرلو و کارلوس ته‌وز دست و پنجه نرم می‌کرد، توانسته طی هفته‌های اخیر با پشت سر گذاشتن این نگرانی‌ها روندی صعودی را در سری آ طی کند.
بایرن هم که از ابتدای فصل شکست‌ناپذیر ظاهر شده و در بوندسلیگا یکه‌تازی می‌کند، در چمپیونزلیگ هم با برد قاطع 4 بر 0 مقابل المپیاکوس توانسته خود را بعد از بارسلونا به عنوان دومین مدعی قهرمانی این لیگ مطرح کند. اگرچه ویدال در رسیدن یوونتوس به فینال فصل گذشته این تورنمنت نقشی کلیدی ایفا کرد، اما حالا احساس می‌کند در تیم بهتری عضویت دارد که قادر است بهترین‌های اروپا را مقهور خود کند.
او به "توتو مرکاتو" گفت:" در حال حاضر قطعا بایرن قوی‌تر از بیانکونری است، اگرچه آنها هم هنوز تیم خوبی دارند. بهترین بازیکنان دنیا اینجا در مونیخ جمع هستند و من امیدوارم بتوانم در کمک به آنها سهمی داشته باشم. از بودنم در اینجا بسیار خوشحالم چرا که بخشی از یک کادر فوق‌العاده‌ام و آرزو می‌کنم اینجا هم جام‌های قهرمانی را بالای سر ببرم."

دیدگاه‌ها