کد خبر : 1285573 | 07 آذر 1394 ساعت 00:30 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

تقاضای ماتیوس از مولر: در بایرن بمان

کاپیتان سابق بایرن به مولر توصیه کرد تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش در بایرن بماند.

تقاضای ماتیوس از مولر: در بایرن بمان
به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر که تا سال 2019 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، روز به روز درخشان‌تر ظاهر می‌شود و همین مسئله موجب شده منچستری‌ها به جذب وی بسیار علاقه‌مند باشند. لوتار ماتیوس ،کاپیتان سابق بایرن که سال 1990 به عنوان بهترین فوتبالیست سال جهان انتخاب شد، امروز درمورد این مهاجم 26ساله به "بیلد" گفت:" منچستریونایتد نیازی به او ندارد. چلسی لندن نیازی به او ندارد. بارسلونا چرا، می‌تواند به دردشان بخورد اما نمی‌دانم که او با این سبک بازی‌اش خواهد توانست با مدل بازی کاتالان‌ها سازگار شود یا خیر. به نظر من که بهتر است هرطور شده در بایرن بماند، تا آخر عمر!"
در آستانه اعلام برترین فوتبالیست سال 2015 جهان باشگاه بایرن تصمیم دارد با افزایش دستمزد مولر به بالاترین رقم در بین سایر باواریایی‌ها، او را هم همچون بواتنگ مجاب به تمدید قراردادش تا سال 2021 کند.
ماتئوس با نام بردن از این تمدید قرارداد به عنوان درست‌ترین تصمیم، افزود:" او فوتبال حرفه‌ای‌اش را با بایرن آغاز کرده و بهتر است با بایرن هم به پایان ببرد. این سرزندگی و لذتی که از بازی کردن با پیراهن بایرن نشان می‌دهد، هیچ کجای دیگر به چشم نخواهد آمد و قدرش هم دانسته نخواهد شد. او نیازی به چالشی جدید هم ندارد، زیرا آنرا هر سال در بالاترین سطح با بایرن تجربه می‌کند. هرکس در تیمی چون بایرن بازی کند، این شانس را هم پیدا می‌کند که بهترین فوتبالیست جهان شود."

دیدگاه‌ها