کد خبر : 1285589 | 07 آذر 1394 ساعت 08:34 | 42.6K بازدید | 2 دیدگاه

شجاعیان: انتقالم به استقلال دست من نیست

هافبک نفوذی گسترش فولاد اعتقاد دارد که شاید طلسم شده است که نمی تواند قفل دروازه حریفان را باز کند، او امیدوار است که این مشکل در ادامه رفع شود.

شجاعیان: انتقالم به استقلال دست من نیست
به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در مورد شرایط گسترش فولاد گفت: بعد از اینکه بازی قبل مقابل استقلال خوزستان را باختیم در این یک هفته کادرفنی روی بچه ها از لحاظ روحی خیلی کار کرده تا ما آن باخت را فراموش کنیم و در فکر 3 امتیاز بازی با سپاهان هستیم تا خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. ما برای کسب پیروزی به زمین می رویم و می خواهیم مردم تبریز را خوشحال کنیم.

او در مورد اینکه چرا نسبت به اول فصل کمتر گل می زند ادامه داد: اول فصل خیلی خوب بود و گویا طلسم شده ام و در این مدت توپ هایمان تبدیل به گل نشد. در خیلی از بازی ها که باختیم اگر توپ هایمان درون دروازه جای می گرفت می توانستیم ببریم اما متاسفانه نشد. هر چه که هست امیدوارم تمام شود تا ما هم از زیرفشار دربیاییم. شرایط لیگ امسال به گونه ای است که یک تیمی که در رده هشتم، نهم جدول قرار دارد با یک برد دوم، سوم می شود و بالعکس بنابراین باید از فرصت ها استفاده کنیم. امیدوارم سپاهان را ببریم و به بالای جدول بیاییم.

شجاعیان در پایان در مورد اینکه جدیدا بحثی در مورد آمدنش به استقلال در نیم فصل مطرح شده یا خیر افزود: باید خود دو باشگاه با هم این مساله را حل کنند. من با گسترش فولاد قرارداد دارم و نمی توانم صحبتی بکنم و این قضیه را دست باشگاه می سپارم.

دیدگاه‌ها