کد خبر : 1285616 | 07 آذر 1394 ساعت 10:28 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

سبک خاص ویسی را دوست دارم

خسوس: با نیلسون مشورت کردم و به ایران آمدم

گلر استقلال خوزستان یکی از کلیدی ترین مهره های این تیم تا هفته دوازدهم از رقابت های لیگ برتر بوده است.

خسوس: با نیلسون مشورت کردم و به ایران آمدم
به گزارش "ورزش سه"، فرناندو خسوس در آماری بسیار خیره کننده در 12 بازی تنها 4 گل دریافت کرده است. وی در این مصاحبه در مورد شرایط خودش در استقلال خوزستان، کار کردن با ویسی و آمدنش به ایران توضیحاتی داد.

رفتار دفاعی بازیکنان ما علت کم گل خوردن من است

در مورد اینکه من 4 گل در 12 بازی خورده ام باید بگویم در درجه اول رفتار دفاعی بازیکنان خوب ما باعث این قضیه شده است و کادرفنی بخصوص آقای ویسی با ما بسیار کار می کنند. جا دارد از سایت شما بابت اینکه نگاه موشکافانه ای به این قضیه دارد و عملکرد گلرها را آنالیزو بررسی می کند تشکر کنم. به هر حال من کم گل خوردنم را ممنون کار دفاعی هستم و تمام بازیکنان ما در این قضیه دست داشته اند.

با مشورت نیلسون و ادینهو به ایران آمدم

قبل از اینکه به ایران بیایم و همچنین سال گذشته پیشنهاد از تیم های ایرانی داشتم اما با مشورت کردن با دوستان خوبم یعنی نیلسون و ادینهو بخصوص نیلسون متقاعد شدم که به فوتبال ایران بیایم و در برزیل که بودم مقابل کسانی همچون رونالدینیو و روبرینیو بازی کرده بودم فکر نمی کردم که ایران کشور به این خوبی باشد و مردمانی میهمان نواز داشته باشد. با تحقیق تیم استقلال خوزستان را انتخاب کردم. اینجا باشگاهی است که آرامش در آن حکمفرماست.

سبک خاص ویسی را دوست دارم

کار کردن با ویسی برایم خیلی جالب است. او سبک خاصی برای خودش دارد. ارتباطش با بازیکنان بسیار خوب است و اینکه خودش به عنوان هرم مجموعه انگیزه بسیار زیادی دارد و به بهترین شکل این انگیزه را به بقیه منتقل کرده و اگر دقت کرده باشید اکثر بازیکنان ما بازی بازیکنان خوب لیگ یک هستند که وارد استقلال خوزستان شدند ولی از لحاظ فنی می بینید که تا اینجای کار توانسته اند جواب اعتماد آقای ویسی را بدهند.

این رفاقت را  هیچ وقت، هیچ جا ندیدم

در مورد بازی با راه آهن نیز باید بگویم که با توجه به این شرایطمان در جدول خوب است تمام بچه ها هم قسم شدند جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم. امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و این همدلی و رفاقتی که امسال در تیم ما است را هیچ در هیچ ندیده بودم.

تنها مشکلم استرس سر پروازهاست

بعد از تعطیلات توانستیم بازی با گسترش را ببریم. باید در آن دیدار بیشتر از یک گل می زدیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم. امیدوارم که دیدار با راه آهن یک بازی خوب و جوانمردانه باشد و درآخر بگویم تنها مشکل من در ایران استرس پروازهاست.

دیدگاه‌ها