کد خبر : 1285633 | 07 آذر 1394 ساعت 11:30 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های سردار برای بازگشت به ترکیب روستوف

آزمون محبوب هم تیمی‌ها (گزارش تصویری)

مهاجم ملی پوش روستوف این روزها با بازگشت از بند مصدومیت با انگیزه های بالا در صدد بازگشت به ترکیب اصلی تیمش است.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون بعد از غیبت چند هفته ای در بازی ها و تمرینات روستوف هفته قبل برای 30 دقیقه در ترکیب تیمش مقابل یوفا به میدان رفت اما نتوانست فروغ همیشگی را داشته باشد. حالا در آستانه جدال روستوف با کراسنودار ملی پوش ایرانی روستوف با انگیزه های بالا در تمرینات تیمش حاضر می شود تا در روزهایی که مهاجمان اصلی تیم روسی مصدوم هستند دوباره به ترکیب اصلی بازگشته و موتور گلزنی اش را روشن کند.

سایت روستوف در گزارشی تصویری از آخرین تمرین این تیم با اشاره به آمادگی تنی چند از ستاره های تیم به سردار آزمون اشاره کرد و مدعی شد قربان بردی اف سرمربی تیم از انگیزه های بالای این مهاجم جوان خوشحال است و با دل بستن به ساق های این بازیکن امیدوار است جایگاه دوم جدول را در بازی روز دوشنبه حفظ کرده و مقابل کراسنودار به برتری برسد.

نکته جالب این که سردار آزمون با وجود مدت زمان کوتاه از پیوستن به روستوف این روزها به یکی زا بازیکنان محبوب تیمش تبدیل شده است تا جایی که در حاشیه تمرینات و اردوهای تیم بیشتر ستاره های سرشناس روستوف با بازیکن ایرانی اوقات فراغت خود را سپری کرده و سر به سر هم تیمی جوان و اینده دار خود می گذارند درست مثل تمرین روز گذشته تیم که آزمون در آغوش کاپیتان و ستاره برزیلی روستوف قرار داشت.

1077911

1077912

1077913

1077914

دیدگاه‌ها