کد خبر : 1285648 | 07 آذر 1394 ساعت 12:00 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدمینتون در مسیر موفقیت و کمک به نشاط مردم

بدمینتون یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزش همگانی محسوب می شود که اکثر خانواده ها در پارکها و یا سفرها از این ورزش پر نشاط به عنوان یک تفریح استفاده می کنند و علاقه مند به یادگیری صحیح این رشته هستند.

بدمینتون در مسیر موفقیت و کمک به نشاط مردم
با رییس هیئت بدمینتون تهران آرش عبدالمحمدیان مدیر زحمتکش این ورزش که 14 سال عضو تیم ملی و سالها کاپیتان تیم بدمینتون ایران بوده است صحبت کردیم. عبدالمحمدیان به "ورزش سه" می گوید: خوشبختانه توانستیم در زمان حضورمان برای موفقیت این رشته و نشاط مردم برنامه ریزی نموده و کارهای لازم را انجام بدهیم. در بعد قهرمانی برای اولین بار رنکینگ استانی را در 4 رده خردسالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان و در 2 قسمت بانوان و آقایان در تیم یک نفره و 2نفره  برگزار کردیم. اولین دوره با نام جام رمضان برگزار گردید که اختتامیه با شکوهی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و  رییس فدراسیون بدمینتون در برج میلاد برگزار گردید و دومین دوره آن با نام جام محرم برگزار شد.

رییس هیئت تهران در ادامه می گوید: با لطف خدا و حمایت مسئولین توانستیم برای اولین بار برای تمامی مربیان رده های سنی مختلف در بخش آقایان و بانوان کلاسهای پیشرفته طراحی تمرین برگزار کنیم،همچنین باید اشاره کنم برای گسترش بدمینتون در ورزش همگانی طبق دستور آقای گرشاسبی جهت تحقق اهداف عالیه ورزش همگانی توانستیم در جشنواره ورزش و خانواده که در پارک آب و آتش با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری برگزار شد ،ورزش بدمینتون را در شب عید غدیر با حضور خانواده ها به سرانجام رسانیم. در ضمن با برگزاری جلسات منظم کمیته های مختلف هیئت که با حضور و تجربه نخبگان و پیشکسوتان همراه است سطح کیفی بدمینتون استان تهران را ارتقا دهیم.

کاپیتان سابق تیم ملی بدمینتون ایران می افزاید: برای اولین بار برای تمامی رده های سنی تست آمادگی جسمانی و کلاسهای روانشناسی برگزار کردیم و برای هرکدام از آنها پرونده های جداگانه تشکیل دادیم تا به موفقیت ورزش کشور کمک کرده باشیم.

آرش عبدالمحمدیان در پایان می گوید: ما از ورزشکاران استان تهران که با هماهنگی فدراسیون در مسابقات  بین‌المللی در تلاش برای کسب سهمیه المپیک هستند حمایت مالی انجام خواهیم داد. بابت ورزشکاران و کسب درآمد از خوابگاه به تعمیر و نوسازی مکان در اختیار اقدام نمودیم و در ضمن با کنترل و نظارت بیشتر بر درآمدها و اختصاص ساعتهای بیشتر به ورزشکاران برای تمرین که شامل 56 بازیکن اصلی و 56 بازیکن تیم دوم هستند نیز تونستیم درآمد هیئت را بهبود ببخشیم. با برگزاری ۳ دوره مسابقات بدمینتون همگانی در فضای باز طرح استعدادیابی را از درون خانواده ها برای معرفی به پایگاه قهرمانی تهران آغاز نمودیم. خوشبختانه در این مدت جلسات متعددی هم با مسئولین صدا و سیما برای پوشش و مشارکت در تهیه برنامه و پخش  مسابقات بدمینتون برای توسعه ورزش همگانی بین خانواده ها داشته ایم که جا دارد از مسئولین صدا و سیما تشکر و قدردانی کنم.

دیدگاه‌ها