کد خبر : 1285651 | 07 آذر 1394 ساعت 12:14 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

حاج‌رضایی: از انتخابم به عنوان ناظر بی‌خبرم

کارشناس فوتبال ایران گفت: از انتخابم به عنوان ناظر تیم ملی فوتبال امید ایران بی‌خبرم و پیش از این بحثی در این رابطه با من مطرح نشده بود.

حاج‌رضایی: از انتخابم به عنوان ناظر بی‌خبرم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، امیر حاج‌رضایی، در مورد انتخاب ناظران رشته‌های المپیکی در نشست هیأت اجرایی که در این بین او به عنوان ناظر فوتبال انتخاب شده است، تصریح کرد: اولین بار است که این مسئله را از سوی شما می‌شنوم و اصلا در جریان این موضوع نبودم. حتی قبل از این به عنوان مقدمه هم چیزی به من اعلام نشده بود.

وی افزود:‌ البته از مسئولان به خاطر اینکه به من توجه دارند، تشکر می‌کنم اما حقیقت این است که نسبت به این مسئله بی‌اطلاع بودم.

کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه آیا تمایل دارد در این سمت فعالیت کند، عنوان کرد: یک بخش کار بحث تمایل است و یک بخش کار بحث مسائل شخصی و بازدارنده است. به هر تصمیمی که در مورد من گرفته می‌شود آن احترام می‌گذارم اما در حال حاضر نمی‌دانم چه مسئولیتی بر گردن من گذاشته شده و چه چیزی از من می‌خواهند. نه از محتوای کار باخبرم و نه اطلاعات کافی دارم.

حاج‌رضایی در مورد اینکه علیرضا دبیر هم به نحوه انتخاب ناظران اعتراض کرده است، عنوان کرد:‌ بنده در این مورد اطلاعی ندارم و همانطور که گفتم نمی‌دانم این مسئولیت که به من داده شده چه شرایطی دارد.

کارشناس فوتبال ایران در رابطه با اینکه در کل وضعیت تیم ملی ایران را چطور ارزیابی می‌کند، تاکید کرد:‌وضعیت تیم ملی امید را مثبت ارزیابی می‌کنم. آقایانی که در تیم ملی امید مسئولیت دارند همه از دوستان من هستند. دو فاکتور مثبت در فعالیت در تیم ملی امید می‌بینم. اول اینکه همه این افراد از لحاظ فنی کارآمد و دوم اینکه آنها از خوشنامان فوتبال هستند. خوشبختانه حمایت خوبی هم از تیم ملی امید می‌شود. اما اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد قابل پیش‌بینی نیست. تنها چیزی که ما می‌بینیم این است که روند تیم رو به رشد است.

وی در رابطه با اینکه قرار است کارلوس کی‌روش به عنوان ناظر در تیم امید فعالیت کند، عنوان کرد: تیم امید باید مستقل تصمیم‌گیری کند و نباید در استقلال این تیم خدشه‌ای وارد شود. مسئله بعدی این است که هر کسی که توانایی دادن مشورت دارد،‌ می‌تواند مشورت خود را به تیم ملی امید بیان کند. سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم از این مسئله مستثنی نیست. مشورت جایز اما دخالت را صحیح نمی‌دانم. تعریف مشورت کاملا مشخص است و اگر مشورت بدون وارد کردن خدشه به استقلال طرف تصمیم‌گیر باشد هیچ مشکلی ندارد. البته از این صحبت من این برداشت نشود که قرار است دخالتی صورت بگیرد و اصلا چنین موضوعی هم بیان نشده است.

 

دیدگاه‌ها