کد خبر : 1285662 | 07 آذر 1394 ساعت 12:51 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمام این حرف ها بازارگرمی است

کمالوند: هیچ تیمی شجاعیان را نمی‌خواهد

سرمربی گسترش فولاد تبریز می گوید مردم این شهر برای حمایت از تیم شهرشان به استادیوم بیایند تا گسترشی ها از حداکثر انرژی مثبتی که در این شهر وجود دارد استفاده کنند.

کمالوند: هیچ تیمی شجاعیان را نمی‌خواهد
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در رابطه با آخرین شرایط تیمش قبل از رویارویی با سپاهان گفت:

محذوم و مصدوم نداریم

 خداراشکر شرایط خوبی داریم و بازیکن محروم و مصدوم در تیم حضور ندارد، در حال حاضر اوضاع مناسبی داریم و همه تلاش مان این است تا بتوانیم از بازی با سپاهانی ها سربلند بیرون بیاییم و هر سه امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم.

آمدن استیماچ به سپاهان شوک وارد می کند

ما از سپاهانی ها شناخت کافی داریم و می دانیم که تیمی است با بازیکنان خلاق، نقطه ضعف های این تیم را می شناسیم و روی آنها کار کردیم و انشالله می توانیم از کارمان روی ضعف های این تیم نهایت استفاده را بکنیم و پیروز از بازی خارج شویم. البته تغییر تحولات در نیمکت هر تیم یک شوک است و آمدن استیماچ نیز می تواند یک شوک برای سپاهانی ها باشد، اما چیزی که مشخص است این است که هیچ مربی نمی تواند در کوتاه مدت تاثیر فنی بگذارد.

فوتبالدوستان تبریزی به ورزشگاه بیایند

فقط یک درخواست از مردم و فوتبالدوستان خوب تبریزی داریم، امیدوارم آنها ما در بازی های مان تنها نگذارند و برای پیروزی تیم شهرشان به استادیوم بیایند و تیم را تشویق کنند، حالا در روزی که تراکتورسازی در تبریز بازی ندارد و اصلا روز بازی شان با ما متفاوت است امیدوارم فوتبال دوستان تبریزی در این هوای خوب بیایند بچه های گسترش فولاد را تشویق کنند و تیم نیز از حداکثر انرژی مثبت موجود در تبریز استفاده کند.

هیچ تیمی شجاعیان را نمی خواهد

من قویا اعلام می کنم هرباشگاهی که نیاز به بازیکنان ما دارد می تواند قدم پیش بگذارد و با ما مذاکره کند اما مسئه اینجاست که هیچ باشگاهی تاکنون هیچ صحبتی با ما نداشت و هرچه است گمانه زنی و شایعاتی است که مطرح می شود وگرنه چه استقلال و چه هر باشگاه دیگر، راجع به شجاعیان و هر بازیکن دیگر احتیاج به جذب داشته باشد جلو بیاید ما آمادگی این را داریم که با آنها مذاکره کنیم، همانطور که گفتم تاکنون خبری نبوده و صحبت های بازیکنانی همچون شجاعیان بازارگرمی است.

شجاعیان اینطور ادامه دهد روی نیمکت می رود

تاکنون در مورد هیچ بازیکنی علی الخصوص شجاعیان، هیچ صحبتی با ما نشده است و من تمام این صحبت ها را تکذیب می کنم، تمام این ها حرف است، ضمن اینکه ما در کادرفنی گسترش از عملکرد رضاییان رضایت نداریم، او در هفته های اخیر بعد و از رفتن به برنامه نود افت فاحشی کرده است و اصلا شجاعیان ابتدای فصل نیست، به خود او هم اعلام کردیم اگر این روند ادامه پیدا کند او را روی نیمکت منتقل می کنیم و در حال حاضر هم هیچ تیمی خواهان او نیست.

سه بازیکن جدید اضافه می کنیم

ما تصمیم داریم در زمان نقل و انتقالات نیم فصل سه بازیکن به مجموعه تیم مان اضافه کنیم، سه بازیکن در خطوط سه گانه و در مدت زمان باقی مانده نیز بازیکنانی که مدنظر ما نباشند از لیست تیم خارج می شوند، ما به موفقیت گسترش فولاد فکر می کنیم و برای این موضوع تمام تلاش خود را می کنیم.

دیدگاه‌ها