کد خبر : 1285675 | 07 آذر 1394 ساعت 13:28 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

با چنگ و دندان از رتبه مان دفاع می کنیم/فعلا گواردیولا هستم

ویسی: شایسته این جایگاه هستیم

سرمربی استقلال خوزستان می گوید هدف اصلی ما در لیگ برتر قهرمانی است و در غیر اینصورت به فکر کسب سهمیه آسیا هستیم.

ویسی: شایسته این جایگاه هستیم
به گزارش "ورزش سه"، عبداله ویسی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در برابر راه اهن گفت: بازی ها کم کم دارد به نیم فصل می رسد و جدول مسابقات شکل واقعی خود را پیدا می کند، این شکل گیری جدول می تواند بازی ها را حساس تر کند چرا که بعضی تیم های پایینی برای فرار از قعر جدول و بعضی ها تیم های بالایی برای داغ تر شدن حضورشان در کورس قهرمانی تلاش بیشتری خواهند کرد.

او ادامه داد: بازی ما با راه آهن بسیار حساس است و سه امتیازش می تواند به هردو تیم در بالا و پایین جدول کمک زیادی بکند و به همین دلیل می توانم بگویم این سه امتیاز می تواند حساسیت ایجاد کند ولی بهرحال  ما به تهران آمدیم تا این سه امتیاز را کسب کنیم و با دست پر به اهواز برگردیم.

وی در رابطه با واقعی بودن جایگاه استقلال خوزستان در جدول رده بندی گفت: ما تمام سعی خود را می کنیم تا به قهرمانی برسیم و یا در غیر اینصورت حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم، بچه های ما از نظر فنی خودشان را نشان دادند، فقط ما باید از نظر روانی روی تیم کار کنیم تا خودمان را بالا نگه داریم، ما نمی گذاریم اتفاق بدی بیفتد و با چنگ و دندان از رتبه مان دفاع می کنیم.

او ادامه داد: یکبار زمانی که من کمک مربی فولاد بودم این اتفاق افتاد و با چند جوان آمدیم و قهرمان شدیم و بعدا در صبا این اتفاق دوباره افتاد و زمانی که مربی این تیم بودم توانستیم سهمیه بگیریم، الان هم اگر من بمانم و با همین شرایط به کارمان ادامه دهیم می توانیم حداقل سهمیه بگیریم، شک نکنید این اتفاق می افتد.

ویسی در رابطه با ناکامی دو تیم دیگر خوزستانی حاضر در لیگ برتر گفت: در تمام تیم های دنیا این اتفاق می افتد، بعضی از زمان ها هست که ما می بینیم یک تیم روی فرم نیست و علی رغم تمام انتظاراتی که بقیه دارند آن تیم نمی تواند نتیجه بگیرد، مثل چلسی امسال و یا دورتموند سال گذشته، از فولاد هم انتظارات بیشتری بود اما آنها برآورده نکردند نمی دانم دلیل این موضوع چیست اما امیدوارم هر چه سریعتر فولادی ها به حالت عادی برگردند، از طرف دیگر تیم هایی که تازه به لیگ برتر و سطح اول هرکشوری می آیند مشخص است که سال اول مشکل دارند و الان هم استقلال اهواز این گونه است، امیدوارم آنها با فرار از این بحران بتوانند سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کنند.

مربی خوزستانی ها در ادامه به شوخی راجع به گواردیولا گفت: وقتی بازی را می بریم همه به من گواردیولا می گویند اما وقتی می بازیم حیا کن و رها کن را می شنوم، در حال حاضر که گواردیولا هستم.

او در رابطه با بازیکنان تیمش گفت: در نیم فصل احتمالا یکی دو بازیکن می گیریم، البته خودم دوست دارم با این بازیکنان به کارمان ادامه دهیم اما ممکن در جاهایی ضعف داشته باشیم باید با یارگیری آن ضعف ها را پوشش دهیم.

ویسی در مورد داوری گفت: در چند سالی که مربیگری می کردم همیشه این موارد مربوط به داوری بوده، در این فصل نیز سه پنالتی ما سوخت که 5 امتیاز داشت، شما حساب کنید اگر این 5 امتیاز به ما اضافه می شد چه اتفاقی برای تیم مان می افتاد، من آقای همرنگ را تا به حال ندیدم اما امیدوارم با یک قضاوت خوب همه ما را به داشتن داوری مستعد و فوق العاده امیدوار کند.

او در پایان راجع به تعطیلات فوتبال ایران گفت: تعطیلات رسمی که در کشور ما زیاد باشد همه خسته می شوند، چه برسد به تعطیلات فوتبال، این تعطیلات به صورت مکرر هم به تیم های لیگی آسیب می زند وهم به کل جامعه فوتبالی ما، ما دو بازی می کنیم و 25 روز تعطیل می شویم، حالا من مربی چه کنم؟ تیم را تعطیل کنم؟ با این هزینه های بالا اردو برویم؟ بازی دوستانه کنیم و مصدوم بدهم؟ امیدوارم سازمان لیگ فکری به حال این قضیه بکند.

دیدگاه‌ها