کد خبر : 1285678 | 07 آذر 1394 ساعت 13:35 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌محمدی: تمرینات دایی به خصوص است

هافبک ـ مهاجم صبای قم می‌گوید از اینکه با آقای دایی کار می‌کند و از تجربیات او استفاده می‌کند بسیار خرسند است.

علی‌محمدی: تمرینات دایی به خصوص است
به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین علی‌محمدی در مورد شرایط صبای قم گفت: تمرینات‌مان را خیلی خوب پیگیری کردیم. در کل در لیگ‌برتر بازی آسان نداریم. این هفته باید به مصاف سیاه جامگان برویم و بازیمان در زمین آنهاست. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم و باید در این دیدار به کسب تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته دوازدهم را جبران کنیم.

او در همین باره ادامه داد: امتیاز تیم‌ها خیلی به یکدیگر نزدیک است، با یک تساوی یا یک برد هر تیم 3، 4 پله جابجا می شود و این خودش از جذابیت‌های لیگ‌برتر است. امیدوارم با کسب برد در مشهد بتوانیم جزو 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

این بازیکن که قبلا یکی، دو بار مورد توجه کی‌روش قرار گرفته و از او پاسپورت گرفته‌اند در مورد اینکه امیدوار است در آینده به تیم‌ملی راه پیدا کند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: قطعا همه بازیکنان امید دارند روزی به تیم‌ملی دعوت شوند. امیدوارم شرایط من هم به نوعی باشد که بتوانم به تیم‌ملی کمک کنم.

مهاجم صبای قم در مورد اینکه علی دایی که خودش قبلا یکی از بهترین مهاجمان لیگ و تیم‌ملی بوده چه چیزی به بازیکنانش که در پست حمله هستند یاد می‌‌دهد می‌گوید: لازم نیست من از آقای دایی تعریف و تمجید کنم زیرا ایشان آدم بزرگی است و زمانی آقای گل جهان بوده. به هر حال وی تمرینات بخصوصی دارد و با مهاجمانش کار می‌کند. تجربیاتی که پیدا کرده را به فورواردهایش انتقال می‌دهد ما هم از این فرصت استفاده می‌کنیم.

علی‌محمدی در پایان افزود: از آقای موسوی که به ما کمک مالی می‌کند تا بچه‌ها بتوانند با خیال راحت تمرین کنند، ممنونیم. خدا را شکر امسال موضوع اسپانسر ما حل شده و مثل سال پیش زجر نمی‌کشیم. از آقای موسوی تشکر می‌کنم که کمک می کنند ما به فوتبال فکر کنیم.

دیدگاه‌ها