کد خبر : 1285679 | 07 آذر 1394 ساعت 13:38 | 3.2K بازدید | 2 دیدگاه

تیم داوری باید تلفیقی از جوان و باتجربه باشد

مهاجری: از ذوب‌آهن امتیاز می‌گیریم

رضا مهاجری سرمربی پدیده معتقد است که این تیم مقابل تیم‌های بزرگ و باشخصیت عملکرد بهتری دارد.

مهاجری: از ذوب‌آهن امتیاز می‌گیریم
مهاجری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بازیکنان ما بعد از بردی که مقابل راه‌آهن کسب کردند از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند و فکر می‌کنم با وجود دیدار سختی که مقابل ذوب داریم بتوانیم با امتیاز از اصفهان برگردیم.

او ادامه داد: با وجود آمار بالای محرومان و مصدومان تیم که خودشان به اندازه یک تیم هستند. مطمئن باشید که بازیکنان ما مقابل تیم بالای جدولی ذوب بازی خوبی را به نمایش می‌گذارند. پدیده ثابت کرده که همیشه مقابل تیم‌های بزرگ و باشخصیت عملکرد بهتری دارد.

وی افزود: البته ذوب‌آهن هم مربی و بازیکنان شایسته‌ای دارد و قطعاً ما کار سختی مقابل این تیم در اصفهان داریم. ولی به‌هرحال هر تیم خوبی هم نقاط ضعفی دارد که ما سعی می‌کنیم با کنترل نقاط قوت حریف و استفاده از ضعف‌های ذوب از این دیدار امتیاز بگیریم.

مهاجری گفت: بنا بر آماری که برنامه نود اعلام کرد تیمی که بیشترین امتیاز را از اشتباهات داوری از دست داده، پدیده است. ولی ما هیچ زمان علیه داوری انتقاد نکردیم و معتقد بودیم که اشتباهات داوری هم بخشی از فوتبال است. ولی از کمیته داوران درخواست دارم که با توجه به نزدیکی نتایج تیم‌ها و حساسیت بازی‌های از این به بعد توجه بیشتری به انتخاب داوران بازی انجام دادند.

او اضافه کرد: من از کمیته داوران درخواست دارم که اگر داور جوان و کم‌تجربه را در زمین می‌گذارند. حتماً در کنار او کمک‌داوران باتجربه را بگذارند که تیم‌ها بیشتر از این متضرر نشوند. یعنی در زمین تیم داوری تلفیقی از جوان و باتجربه باشد تا بتوانند قضاوت بهتری داشته باشند.

دیدگاه‌ها