کد خبر : 1285680 | 07 آذر 1394 ساعت 13:46 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

در حال یادگرفتن زبان فارسی هستم

ننزیچ: با پروپجیچ و ماریچ تهرانگردی می‌کنیم

گلر اهل اسلوونی راه‌آهن از شرایط خودش در این تیم صحبت به میان می آورد.

ننزیچ: با پروپجیچ و ماریچ تهرانگردی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، ایگوی ننزیچ که اتفاقا  فارسی را خیلی شیرین صحبت می‌کند و تا حدودی به زبان ما آشناست، گفت‌وگویی در مورد خودش و تیمش انجام داد.

بدشانسی‌هایمان تمام شود برنده می‌شویم

ما در چند بازی اخیر دچار بدشانسی شدیم اگر بدشانسی‌هایمان تمام شود در بازی با استقلال‌خوزستان برنده می‌شویم. استقلال‌خوزستان حریف قابل احترامی است، فیلم بازی‌هایش را دیده‌ایم و می‌دانیم که تیم خوب و یکدستی است ولی ما در صورتی برنده این دیدار می‌شویم که از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در بازی‌های قبلی از موقعیت‌هایی که خلق کردیم، استفاده نکردیم. بعد از بازی با پدیده تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده دیدار فردا هستیم.

امسال شرایطمان بهتر است

در مورد شرایط امسالمان باید بگویم که از پارسال بهتر شده‌ایم. باید از مالک‌های باشگاه تشکر کنم که تیم را در دست گرفتند و راه‌آهن ساختار خوبی پیدا کرده است.

اوقات فراغتم را با پروپجیچ و ماریچ سپری می‌کنم

من پارسال زمان آقای استیلی به راه‌آهن آمدم. ایران کشور جالبی است و همه شهرهایش زیبا هستند، به خصوص تهران . من اوقات فراغتم را با پروپجیچ مهاجم استقلال و ماریچ دفاع پرسپولیس سپری می‌کنم.

لیگ ایران بااستعدادهای زیادی دارد

لیگ ایران واقعا لیگ سختی است و بازیکنان بااستعداد زیادی دارد. همه دیدارها سختی خاص خودش را دارد و ما باید تمرکزمان خیلی بالا باشد که بتوانیم نتیجه بگیریم.

فردا بازی پرهیجان می‌شود

در مورد تقابل گلر خارجی استقلال‌خوزستان باید بگویم که در تمام دنیا بازیکنان مختلفی بازی می‌کنند. ایران گلرهای خوب دارد و تقابل دو گلر خارجی خیلی فرقی نمی کند. در مورد فرناندو باید بگویم که او دروازه‌بانی قوی است، با توجه به شناختی که ما از تیم خودمان و حریف داریم قطعا فردا بازی پرهیجان می‌شود. مطمئن باشید تلاش بازیکنان ما این است که برنده بازی شویم.

در حال یادگرفتن زبان فارسی هستم

من کمابیش بلدم فارسی صحبت کنم ولی هنوز هم در حال یاد گرفتن زبان فارسی هستم و روی این موضوع تمرکز کرده‌ام و دوست دارم هر چه سریع‌تر فارسی را کامل یاد بگیرم.

دیدگاه‌ها