کد خبر : 1285697 | 07 آذر 1394 ساعت 14:30 | 19.8K بازدید | 3 دیدگاه

قنبرپور: با توجه به حرف برانکو برای قهرمانی می جنگیم

فشار روی طارمی به خاطر توانایی اوست

کمک مربی پرسپولیس در تایید صحبت های برانکو ایوانکوویچ از عزم راسخ این تیم برای قهرمانی در لیگ پانزدهم صحبت کرد.

فشار روی طارمی به خاطر توانایی اوست
به گزارش "ورزش سه"، مصطفی قنبرپور، دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ در تایید صحبت های سرمربی این تیم عنوان کرده صحبت از قهرمانی برای آنها بلوف نیست و برای رسیدن به آن خواهند جنگید.

کمک مربی ایرانی برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت رسمی پرسپولیس در این باره گفته: کارها روی اصول و برنامه پیش می‌رود که این مساله کمک می‌کند از شرایط به سود خودمان استفاده کنیم. حتی وقتی که لیگ تعطیل می‌شود و هفت، هشت بازیکن برای تیم‌های ملی می‌روند با برنامه‌ریزی سعی می‌کنیم آثار سوء را کم کرده و به بعضی اهداف دیگر برسیم. وقتی برانکو ایوانکوویچ صحبت از قهرمانی می‌کند، شعار نمی‌دهیم و کری نمی‌خوانیم بلکه از هدف و آرمانی سخن می‌گویم که برایش برنامه‌ریزی شده است. هر چند که برای بعضی عجیب باشد.

وی ادامه داد: در واقع اگر همه چیز درست پیش می‌رفت ما همین حالا هم در صدر جدول بودیم. اینکه در چهار بازی اول یک امتیاز گرفتیم واقعیت پرسپولیس و بازی‌های ما نبود، هر چند تغییرات باعث شد برای هماهنگی زمان بخواهیم ولی همان زمان هم امتیازات بیشتری حق ما بود که آن را به ایراد کار خودمان، توان حریفان یا حتی بداقبالی واگذار نکردیم، بلکه قربانی اشتباهات دیگران شدیم اما هدف، انگیزه و غیرتی است که در تیم وجود داشت. اینکه کادر فنی و در رأس آن ایوانکوویچ برنامه داشت و با توجه به حمایت و درایت هواداران و مسوولان باشگاه، شرایط تغییر کرد و حالا با تلاش بیشتر مصمم به جبران اشتباهات دیگران و حضور در مکانی از جدول هستیم که آن را بیش از همه حق خودمان و هوادارانمان می‌دانیم.

قنبرپور درباره شرایط مهدی طارمی و فشاری که روی او وجود دارد اعلام کرد: طارمی بهترین نفر در لیگ و تیم ملی بوده است، پس او را با دیگر نفرات مقایسه نمی‌کنیم. مساله این است که او به قدری استعداد و توانایی دارد که نسبت به خودش می‌تواند بهتر و بهتر باشد. اگر بگویم همین حالت او خوب است، یعنی اینکه او را دست کم گرفته‌ایم. او می‌تواند در فوتبال اروپا هم سرشناس شود ولی راهش خیلی سخت است. بازیکنی مثل طارمی برای رسیدن به اوج توانایی‌هایش و قله موفقیت‌ها مجبور است در هر مرحله، مشقت و سختی بیشتری را چه برای تمرین و چه در زندگی شخصی تحمل کند.

قنبرپور در پایان گفت: مهدی طارمی از نظر اخلاقی و اجتماعی ذات خیلی خوبی دارد. ژن فوتبال را دارد، ضریب هوشی و بدن خوبی هم دارد. این مسائل خیلی مهم است و ما هم کمکش می‌کنیم. همانطور که او به تیم کمک می‌کند. شاید خیلی‌ها هم به او فشار می‌آورند چون می‌خواهند تحریکش کنند تا به حد کنونی راضی نباشد. من همیشه سعی می‌کنم جنبه مثبت مسائل را در نظر بگیرم. آینده درخشانی در انتظار او و خیلی دیگر از بچه‌های تیم ما است.

دیدگاه‌ها