کد خبر : 1285702 | 07 آذر 1394 ساعت 15:03 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

بین ما و گل‌محمدی مشکلی برای ادامه همکاری نیست

آذری: هدف‌مان قهرمانی آسیاست

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: در این فصل هدف ما حداقل صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست و برای فصل 17-2016 باید قهرمان این رقابت‌ها شویم.

آذری: هدف‌مان قهرمانی آسیاست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید آذری در خصوص صعود ذوب‌آهن به فینال جام حذفی و استراتژی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: من قبل از بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی در جلسه فنی تیم حضور پیدا کردم و به بازیکنان گفتم در برنامه‌ای که دارم، هدفم این است که ذوب‌آهن در فصل 17-2016 قهرمان آسیا شود. در این راستا یکی از اهداف جزئی که تعیین کرده‌ام عبور از سپاهان است و شما باید با توان مضاعف به مصاف این تیم بروید.

وی ادامه داد: پس از صحبت‌های من گل‌محمدی هم از تعبیر جالبی استفاده کرد و گفت فرض کنید از حالا عکس شما را روی جام قهرمانی حک کرده‌اند و برای به دست آوردن آن باید مبارزه کنید. فضایی ایجاد شده توسط من و یحیی پیش از بازی این بود که بازیکنان به این نتیجه رسیدند که باید حتماً سپاهان را شکست دهند. درست است در ضربات پنالتی موفق شدیم سپاهان را شکست داده و به فینال صعود کنیم، اما در پنالتیها هم دروازه‌بان ما بهتر از دروازه‌بان سپاهان بود. ضمن اینکه تمرکز بازیکنان ما هم در زدن ضربات پنالتی بیشتر از آنها بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «بیشتر تمایل دارید در فینال با کدام تیم بازی کنید؟»، تأکید کرد: تیم‌هایی که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده‌اند، تقریباً از لحاظ قدرت تیمی برابر بودند. من فکر می‌کنم زور استقلال، تراکتورسازی و حتی نفت که حذف شد، یکسان است. ما می‌خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم و در خرمشهر دوباره جام را بالای سر ببریم. وقتی دنبال این هدف هستیم فرقی ندارد که مقابل استقلال قرار بگیریم یا تراکتورسازی.

آذری ادامه داد: قبلاً هدفی را ترسیم کردیم که ذوب‌آهن دوباره به سطح بالای فوتبال ایران برسد و سهمیه آسیا را به دست بیاورد. خوشبختانه به این مهم رسیدیم، اما باید بگویم که تکرار قهرمانی جام حذفی خیلی سخت است. ما سه تیم بزرگ گسترش‌فولاد، پرسپولیس و سپاهان را پشت‌سر گذاشتیم و به نوعی باید ذوب‌آهن را با توجه به پیروزی در دربی اصفهان، قهرمانی سوپرجام ایران بدانیم.

وی در خصوص وضعیت ادامه همکاری این باشگاه با یحیی گل‌محمدی در فصل آینده گفت: از همان اول قرار ما با یحیی طراحی یک برنامه سه ساله برای قهرمانی در آسیا بود و با این مربی به مدت سه فصل قول و قرار گذاشتیم. در این فصل هدف ما حداقل صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و حتی رفتن به مراحل بالاتر است، اما در فصل 17-2016 این رقابت‌ها قهرمانی در آسیاست. بنابراین فکر نمی‌کنم بین ما مشکلی برای ادامه همکاری در فصل بعد به وجود بیاید.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص لیست خرید گل‌محمدی برای نیم فصل دوم اظهار داشت: گل‌محمدی هنوز در این مورد درخواستی از باشگاه نداشته است، اما در صحبت‌های دیگری که انجام داده بود، گفت که تمامی بازیکنان حفظ شده و احتمالاً یکی دو بازیکن به ذوب‌آهن اضافه خواهد شد.

آذری در پاسخ به این پرسش که شما به فینال جام خذفی رسیدید و با این شرایط هدف شما در لیگ چیست، گفت: در لیگ امسال هفت تیم می‌توانند جزو سه تیم اول لیگ قرار گیرند. ما در لیگ هم برای قهرمانی می‌جنگیم، اما هدف‌مان این است که در پایان فصل بین سه تیم برتر لیگ قرار بگیریم.


دیدگاه‌ها