کد خبر : 1285733 | 07 آذر 1394 ساعت 16:37 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

تبعات حکمی که در دیوانعالی کشور تایید شد

ورزشکار سرشناس المپیک را از دست می‌دهد؟!

حکم تبعید و شلاق یکی از ورزشکاران کشور که با شکایت دختر جوانی مبنی بر آزار و اذیت، محکوم شده بود، از سوی دیوانعالی کشور تایید شد.

ورزشکار سرشناس المپیک را از دست می‌دهد؟!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرآنلاین، این دختر جوان در جلسات دادگاه مدعی شده بود که ابتدا قرار بوده با این ورزشکار ازدواج کنم اما مشغله‌های ورزشی او مجبورم کرد در تصمیم خود تجدیدنظر کنم. مدتی بعد از قطع ارتباط، او مرا به جشن تولدی دعوت کرد که وقتی به آنجا رفتم، متوجه شدم غیر از خودش و دوستش شخص دیگری حضور ندارد.

با شکایت این دختر در دادگاه کیفری، رسیدگی به اتهامات این ورزشکار و دوستش آغاز شد و در نهایت این ورزشکار به تحمل یکصد ضربه شلاق و یک سال تبعید به مناطق دور افتاده کشور محکوم شد.

وکیل مدافع این ورزشکار در پاسخ به این سوال که آیا این فرد برای حضور در اردوها و مسابقات ورزشی با محدودیت یا ممنوعیت روبه‌رو خواهد شد، گفت: خیر، موکل بنده ضامن دارد و ممنوع الخروج نیست و قبلا هم برای مسابقات از کشور خارج شده بود.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد حکم تبعید اجرا شود، آیا حضور وی در اردوهای مختلف داخلی و خارجی، نافی اجرای حکم نیست، گفت: از نظر قانونی بله، اما در موارد عادی نیز مانند زندان او می‌تواند از مرخصی استفاده کند.

گفتنی است در صورت اجرای حکم این ورزشکار مشهور احتمال عدم حضور وی در المپیک و از دست رفتن یکی از شانس‌های مدال تیم ایران می‌رود.

دیدگاه‌ها