کد خبر : 1285738 | 07 آذر 1394 ساعت 16:47 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

زبان دویکوویچ را نمی‌فهمم ولی رفیقم

فلاح‌زاده: با یک کارت خنده‌دار پس‌فردا نیستم

دروازه‌بان سایپا به دلیل کارتی که در دیدار با ملوان دریافت کرد بازی حساس با استقلال را از دست داد.

فلاح‌زاده: با یک کارت خنده‌دار پس‌فردا نیستم
به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده گفت‌وگوی مفصلی انجام داد که جالب از آب درآمده در زیر بخوانید.

کارتی که گرفتم خنده‌دار بود

متاسفانه بازی با استقلال را از دست داده‌ام. درست است که حضور فیزیکی در این بازی ندارم اما با تمام وجود در کنار بچه‌ها هستم. امیدوارم که آنها نتیجه بگیرند، واقعا خیلی مفت این بازی را از دست دادم و صحنه‌ای که در بازی با ملوان کارت زرد گرفتم یک صحنه خنده‌دار بود و خود دارم هنوز  به این قضیه فکر می‌کنم که داور به چه دلیل به من کارت نشان داد. البته داوری خوب بود اما روی یکسری از صحنه‌ها از آنجایی که تحت فشار قرار داشت، برای اینکه این فشار را از روی خودشان بردارند، سوت‌هایی می‌زدند که قابل واقعا قابل جبران نیست. من هم به راحتی هر چه تمام‌تر این بازی از دستم رفت. بازی با استقلال که می‌تواند روی دیده شدن بازیکن تاثیر بگذارد، بخصوص می‌توانست به من در این شرایطی که هستم کمک کند ولی متاسفانه با یک اشتباه داور بازی را از دست دادم.

از شرایطم راضی بودم

من امسال دو هفته را بخاطر مصدومیت از دست دادم. یکی، دو هفته هم با نظر کادرفنی بازی نکردم. خلاصه مهم کیفیت بازی کردن است، در چند بازی اخیر از شرایطم راضی بودم و توانستم به تیمم کمک کنم و در مجموع شرایط خوبی در جدول داریم.

می‌توانید یک بازی خوب را از سایپا ببینید

استقلالی‌ها مطمئن باشند که برای بازی با آنها برنامه داریم و مردم می‌توانند یک بازی خوب را از سایپا ببینند. تیمی که از لحاظ فنی و فوتبالی عالی است اما دیده نمی‌شود و فقط در 3، 4 بازی مثل همین بازی با استقلال که پخش مستقیم است، دیده می‌شود. استقلالی‌ها منتظر یک باخت در این دیدار باشند.

زبان دویکوویچ را نمی‌فهمم اما با او رفیقم

شرایط امسال به نوعی بود که توانستم رضایت کادرفنی را جلب کنم و گلر خارجی‌مان دویکوویچ هم برای تیم‌ملی بوسنی بازی می‌کند و از لحاظ فنی خوب است. درست است که زبان یکدیگر را نمی‌فهمیم اما با یکدیگر رفیق هستیم البته در کنار او ما یک گلر جوان دیگر به نام حسین مرادی داریم که شرایط خوبی دارد و می‌تواند پیشرفت کند. مطمئنا در آینده بیشتر در مورد او می‌شنوید. سایپا محیط آرام و خوبی دارد و بازیکن می‌تواند با آرامش در آن کار کند به همین دلیل است که مسیر پیشرفت میسر می‌شود.

باتجربه‌هایمان باعث رشد جوانان می‌شوند

به هر حال بودن در کنار آقای نکونام و بازی کردن کنارش با داشتن این همه بازی ملی تجربه بسیار خوبی برای ماست. البته به غیر از آقاجواد باتجربه‌های خوب دیگری مثل ابراهیم صادقی و مجید ایوبی داریم و تجربیات همین‌هاست که باعث رشد جوانان سایپا می شود. مثلا آقای صادقی آمار بیشترین بازی در لیگ‌برتر را دارد.

1077984

امیدوارم نظر مثبت کادرفنی را جلب کنم

آرزوی هر بازیکنی است که بتواند به تیم‌ملی کشورش دعوت شود و خودش را نشان دهد من هم دوست دارم به تیم‌ملی خدمت کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم نظر کادرفنی و آقای کی‌روش را جلب کنم و به جامعه فوتبال خدمتی کرده باشم.

با قانون ممنوعیت حضور گلر خارجی موافق بودم

به نظر من قانونی که چند سال پیش مبنی بر ممنوعیت حضور گلر خارجی در ایران گذاشته بودند خیلی کمک کرد تا استارت پیدا شدن گلرهای خوب در ایران به وجود بیاید و خیلی از گلرهای ما مطرح شدند. به نظرم قانونی خوب بود و جوان‌های ایرانی خودشان را نشان دادند. به جای اینکه یکسری گلر بی‌کیفیت خارجی در لیگ ما بازی کنند، جوان‌های خوب در آن مقطع رو شدند من که خیلی با این قانون موافق بودم. اگر هم قرار باشد گلر خارجی به لیگ ما بیاید باید عالی باشد تا گلرهای جوان دیگر از او یاد بگیرند گرچه باشگاه‌های ما نتیجه گرا هستند و شاید خیلی به بازیکن یا گلر جوان بها ندهند.

از دیدگاه حاجیلو نسبت به رحمتی دلخور نشدم

در مورد صحبت آقای حاجیلو در مورد اینکه گفته بود فلاح‌زاده خوب است اما مهدی رحمتی بهترین گلر حال حاضر است باید بگویم که اصغرآقا یکی از بازیکنان قدیمی استقلال است و تعصب خاصی روی تیم سابقش دارد و من هم اصلا از صحبت ایشان ناراحت نشدم به هر حال نظر شخصی‌اش است. سعی می‌کنم نظر ایشان را با بازی‌هایی که می‌کنم جلب کنم. گرچه می‌دانم خیلی من را دوست دارد و همیشه نسبت به من لطف داشته است.

هنوز از پارسال طلب داریم

در مورد وضعیت مالی باید بگویم از پارسال طلب داریم که قرار شد تسویه کنند ولی متاسفانه این اتفاق هنوز رخ نداده ولی مدیریت باشگاه در تلاش است پول بچه‌هارا بدهد.

از این به بعد من هم دعا می‌کنم

وقتی از این بازیکن سوال شد چه نظری در مورد بحث دعا خواندن و جادوگری که بیشتر هم در بین گلرها مرسوم است دارد پاسخ داد: در مورد جادو و اینجور مسائل تا الان زیاد شنیدیم. نمونه بارزش در هفته‌های اخیر دعایی بود که خسوس دروازه‌بان استقلال‌خوزستان به زبان برزیلی نوشته بود و به زمین بازی آورده بود و برای من خیلی جالب بود. از بازی بعدی من هم دعا می‌کنم که مصدوم و سه کارته نشوم!

دیدگاه‌ها