کد خبر : 1285740 | 07 آذر 1394 ساعت 16:53 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: نیم فصل دوم متحول می‌شویم

کاپیتان گسترش فولاد می‌گوید با علم به اینکه سپاهان قهرمان فصل گذشته و تیم با شخصیتی است اما آنها 3 امتیاز را می‌خواهند.

اسدی: نیم فصل دوم متحول می‌شویم
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی در مورد دیدار پیش رو با سپاهان گفت: سپاهان همیشه سپاهان است و قهرمان فصل گذشته بوده. تیم با نظم و با شخصیتی است ولی این دلیل نمی‌شود ما در خانه نتیجه نگیریم از بازی قبل تا الان فرصت زیادی داشتم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم. با توانایی که از بچه‌ها سراغ دارم و هدایت کادرفنی می‌توانیم بازی خوبی بکنیم و جزو تیم‌های بالای جدولی قرار بگیریم و دوباره به کورس بیاییم.

او در مورد مشکل گلزنی گسترش ادامه داد: بچه‌های جلو تمام تلاششان را می‌کنند و ان‎شاءالله در نیم فصل دوم متحول می‌شویم. تمرکز بچه ها روی این است که در سه بازی حساس آینده خودشان را خوب نشان بدهند.

این بازیکن در مورد تعطیلی مجدد لیگ بعد از بازی با سپاهان نظرش را اینگونه بیان کرد: ما کلا عادت کرده‌ایم که دو بازی بکنیم و 15 روز تعطیل شود فقط امیدوارم که بازیکنان دچار مصدومیت نشوند چون هر چقدر هم بدن آماده باشد این تعطیلی‌ها لطمه می‌کند کسانی که از فوتبال ایراد می‌گیرند خودشان درست برنامه‌ریزی کنند.

مدافع باتجربه آبی‌پوشان تبریز در مورد عملکرد خوب خط دفاعی‌شان می‌گوید: دفاع تیمی ما خوب است و بازیکنان خط دفاع چندین سال است کنار هم بازی می‌کنند و با یکدیگر هماهنگ هستیم و خدا را شکر در کار دفاعی موفق هستیم اگر در خط حمله هم بازیکنانمان خودشان را نشان دهند که قطعا با توانایی بالایشان این اتفاق می‌افتد، خیلی خوب می‌شود.

اسدی در پایان افزود: امیدوارم فردا شانس با گسترش فولاد همراه باشد و ما بتوانیم دست پر از زمین برگردیم.

دیدگاه‌ها