کد خبر : 1285751 | 07 آذر 1394 ساعت 17:25 | 62.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

اولین اخطار شفاهی پرز به بنیتس

شکست 4-0 رئال مادرید مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو باعث خشم رئیس باشگاه رئال مادرید و اخطار شفاهی وی به رافا بنیتس شد.

اولین اخطار شفاهی پرز به بنیتس
به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز از سال 2009 و پس از برکناری پیگرینی و زمانی که با اخراج کردن والدانو خودش عملا مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید شد، همواره پس از اتمام هر دیداری در رختکن حاضر شده و با بازیکنان و مربی تیمش گفتگو می کند. پس از اتمام ال کلاسیکو که با شکست سنگین رئال همراه شد نیز این اتفاق تکرار شد و پرز با حضور در رختکن، از بازیکنان و مربی تیم بخاطر نمایش ضعیف برابر بارسا توضیح خواست.

به ادعای مارکا، پرز که بسیار خشمگین بود ابتدا به برخی ستاره های بزرگ تیمش تاخت و سپس در حضور آنها از بنیتس بخاطر آن شکست توضیح خواست. این اولین اخطار شفاهی پرز به بنیتس بود. او فصل گذشته پس از شکست 4-0 رئال برابر اتلتیکو نیز در رختکن حاضر شده بود و در شرایطی که آنچلوتی در نشست خبری حضور داشت، به فرناندو هیه رو دستیار اول کارلتو تاخته بود.

البته پرز دو روز پس از شکست تلخ برابر بارسلونا، در یک نشست خبری به حمایت از بنیتس پرداخت و عنوان کرد که به کسب موفقیت با او ایمان دارد. پرز که از نمایش بازیکنان تیمش به شدت ناراضی است در اوکراین و پس از اتمام بازی با شاختار در رختکن حاضر نشد و فعلا سعی دارد با بنیتس و بازیکنان رئال مادرید رودررو نشود.

دیدگاه‌ها