کد خبر : 1285760 | 07 آذر 1394 ساعت 17:56 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان تیم ملی در تمرین سایپا (عکس)

کادرفنی تیم ملی علاوه بر تمرین استقلال خوزستان در تمرین سایپا نیز شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مارکار آقاجانیان، دن گاسپار و اوسیانو در ادامه حضور بر سر تمرینات تیمهای باشگاهی امروز صبح در تمرین تیم سایپا حاضر شدند و به گرمی مورد استقبال مدیرعامل باشگاه و کادر فنی این تیم قرار گرفتند.

جلالی بعد از خوش آمدگویی به اعضای کادر فنی و صحبتی کوتاه با مربیان تیم ملی به تمرین تیمش اضافه شد.

1077996

پس از آن بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا با استقبال گرم از حضور مربیان تیم ملی در تمرین سایپا گفت: حضور شما باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان ما می شود. خوشحالم که شما اینجا حضور دارید. باشگاه سایپا حامی تیم ملی است. عملکرد تیم ملی در بازیهای اخیر به ویژه در دیدار برابر گوام پس از ١٠ نفر شدن بسیار خوب بود. جوانگرایی انجام شده در تیم ملی قابل ستایش است.

وی با قدردانی از زحمات کارلوس کی روش در تیم ملی گفت: جسارت کادر فنی تیم ملی در استفاده از جوانان قابل تقدیر است. امیدوارم فوتبال ایران قدردان زحمات کی روش باشد و شایستگی حضور چنین مربی را نشان دهد. من امیدوارم سرمربی تیم ملی با سلامتی کامل و توان مدیریتی که ما از ایشان سراغ داریم بتواند تا جام جهانی در فوتبال ایران حضور داشته باشد.

1077995

رضایی با اعلام حمایت باشگاه سایپا از تیم ملی گفت: باید همه امکاناتی که در اختیار فوتبال ایران است برای کمک به تیم ملی بسیج شود چرا که موفقیت تیم ملی، موفقیت فوتبال ایران است. در میانه تمرین هم جواد نکونام، ابراهیم صادقی، وحید محمدزاده و مهدی ترابی نزد مربیان تیم ملی آمدند و به آنها خوش آمد گفتند.

1077994

رضایی در پایان گفت: سلام گرم من را به آقای کی روش برسانید و امیدوارم ایشان در سلامتی کامل با همان انگیزه و توان مدیریتی به کارشان در تیم ملی ادامه دهند.

دیدگاه‌ها