کد خبر : 1285769 | 07 آذر 1394 ساعت 18:35 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس:به داشتن بازیکنی چون خامس افتخارمیکنم

رافا بنیتس به شایعات اختلافش با خامس رودریگز واکنش نشان داده و در نشست خبری خود به تمجید از ستاره کلمبیایی تیمش پرداخت.

بنیتس:به داشتن بازیکنی چون خامس افتخارمیکنم
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست سنگین برابر بارسلونا، موفق شد در لیگ قهرمانان برابر شاختار 4-3 پیروز شود. کهکشانی ها فردا در زمین ایبار، دیدار دشواری برابر تیم شگفتی ساز این فصل لالیگا پیش رو خواهند داشت.

بنیتس در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت تیمش پس از شکست در ال کلاسیکو گفت:" بعد از باخت به بارسلونا، آن دیدار را به دقت مورد آنالیز قرار دادیم و در بازی با شاختار موفق شدیم واکنش خوبی از خودمان نشان دهیم. تا دقیقه 75 کنترل بازی دست ما بود و موقعیت های گل زیادی نیز خلق کردیم. 4 گل  زدیم و به یکباره دچار افت شدیم. از بازی تیمم تا دقیقه 75 بی نهایت راضی هستم و در صدد برطرف کردن اشتباهاتمان در یک ربع پایانی آن مسابقه هستیم."

بنیتس در مورد شایعات مروط به اختلافش با خامس و نیمکت نشین کردن این ستاره کلمبیایی گفت:" بارها گفته ام و حالا نیز تکرار می کنم که به داشتن بازیکنی با خصوصیات و کیفیت خامس در تیمم افتخار کرده و می بالم. امیدوارم خامس بتواند در هر مسابقه، بالاترین کیفیت خود را نشان دهد."

وضعیت روحی کریم بنزما:" کریم در این چند روز به خوبی تمرین کرده و امروز نیز با او صحبت کردم. او به من گفت که تنها تمرکزش روی فوتبال است و وضعیت روحیش نیز خوب است."

ایبار:" این تیم در بهترین روزهای خودش قرار دارد و بازی در ورزشگاه ایبار نیز برای هر تیمی مشکل ساز است با این حال ما اعتماد خودمان را دوباره به دست آورده ایم و شک ندارم که اگر بازی خودمان را انجام دهیم، می توانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. اگر بازیکنان آنچه را که باید در زمین پیاده کنند، بار دیگر به روند بی شکستی سابق باز می گردیم."

کارایی بالاتر بیل در قسمت چپ زمین:" من هرگز به بیل توصبه نمی کنم که در منطقه خاصی بازی کند همانطور که هرگز به رونالدو هم نگفته ام که به عنوان مهاجم نوک در زمین برای ما بازی کند. توصیه ای هم به ایسکو نداشته ام که در کجای زمین ظاهر شود. اینها آزادند که هر زمان که خواستند جای خودشان را در زمین باهم عوض کنند و آزادی عمل تام دارند."

وضعیت راموس:" نمی توان هرگز با قاطعیت گفت که یک بازیکن مصدوم، چه زمانی به زمین مسابقه باز می گردد ولی امیدوارم راموس تا کمتر از یک ماه دیگر به شرایط بازی برسد. برای جانشینی او به ناچو ایمان دارم."

دیدگاه‌ها