کد خبر : 1285819 | 07 آذر 1394 ساعت 23:13 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: بایرن هم بالاخره شکست می خورد

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، با ابراز رضایت از پیروزی 2-0 تیمش مقابل هرتابرلین، تاکید کرد که نمی توانند بدون شکست فصل را به پایان برسانند.

گواردیولا: بایرن هم بالاخره شکست می خورد
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بایرن مونیخ در یک بازی خانگی موفق شد هتابرلین را با نتیجه 2 بر 0 از پیش رو بردارد و در هفته چهاردهم بوندسلیگا کماکان به صدرنشینی بلامنازع خود ادامه دهد.
بعد از پایان این مسابقه پپ گواردیولا گفت:" از تیمم خیلی راضی‌ام. ما مثل فصل گذشته مصدومان بسیاری داشتیم و امشب در نبردهای تن به تن در خط میانی چشم امیدمان فقط به کومان بود. از اول آرزویم این بود که مصدومان کمی داشته باشم مخصوصا در آوریل و می. با این تعداد مصدوم کسب عناوین قهرمانی ممکن نیست. مطمئنم بوندسلیگا را بدون شکست به پایان نخواهیم برد، چنین چیزی تقریبا غیرممکن است. ما هنوز سه بازی تا پایان دور رفت فصل جاری پیش رو داریم به اضافه یک بازی حذفی مقابل دارمشتات."
این مربی اسپانیایی درمورد عملکرد خاوی مارتینز هم اظهار داشت:" دلمان حسابی برای خاوی تنگ شده بود، او مصدومیتی دشوار و طولانی را پشت سر گذاشت، اما روحیه بالایی دارد. او بازیکنی است که در هر پستی بازی کند از صد در صد توانایی‌اش مایه می‌گذارد و امروز هم در خط میانی بسیار هوشمندانه کار کرد."
پال داردای، سرمربی هرتا، هم گفت:" بایرنی‌ها اگر فضا داشته باشند، سرعتشان دو برابر ماست. ازاینرو امکانی نداشتیم و نمی‌توانستیم جلودارشان باشیم. البته من ناامید نیستم، تیم بهتر سه امتیاز را از آن خود کرد. بایرن بر توپ و میدان مسلط بود و همه چیز را تحت کنترل خود داشت، البته تیم ما هم شاکله خوبی داشت، من همیشه از ایده‌های جدیدی که می‌توانیم در مقابل بایرن به کار ببریم استقبال می‌کنم."

دیدگاه‌ها