کد خبر : 1285827 | 08 آذر 1394 ساعت 00:44 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بایرنی ها به پیروزی مقابل هرتابرلین

بازیکنان بایرن مونیخ اگرچه موفق شدند هرتابرلین را با شکست بدرقه کنند، اما همه آنها در اینکه دفاع سنگین حریف بازی را مشکل کرده بود اتفاق نظر دارند.

واکنش بایرنی ها به پیروزی مقابل هرتابرلین
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بایرن مونیخ در یک بازی خانگی موفق شد هتابرلین را با نتیجه 2 بر 0 از پیش رو بردارد و در هفته چهاردهم بوندسلیگا کماکان به صدرنشینی بلامنازع خود ادامه دهد. بعد از پایان این مسابقه تنی چند از شاگردان گواردیولا به بیان نظرات خود پرداختند.
جروم بواتنگ:" ایفای نقش در میانه میدان بد نبود، بلکه از آن لذت بردم. ما در نیمه اول خوب کار کردیم. خاوی هم به خوبی از عهده وظیفه جدیدش برآمد. جا دارد اشاره کنم هنوز کسی نباید بابت قهرمانی به ما تبریک بگوید، بگذارید بازی به بازی پیش برویم."
کاپیتان فیلیپ لام:" کار آسانی نداشتیم چرا که تعدادی از بازیکنانمان که مناسب تقابل با حریفان دفاعی هستند به دلیل مصدومیت غایب بودند. این موجب شد که تاکتیکمان را عوض کنیم یعنی به عقب‌تر بیاییم و مترصد ضدحملات باشیم. البته قطعا هواداران دوست دارند بازی زیباتری را شاهد باشند، نه دفاعی."
مانوئل نویر:" در مقابل حریفی که مثل یک تیم هندبال دفاع می‌کرد کار راحتی نداشتیم. حتی بعد از آنکه 2 بر 0 جلو افتادیم هم به سمت زمین ما فشار نیاوردند. از آنجایی که تعدادی از بازیکنان ما مصدوم بودند، گواردیولا مجبور بود در نقشه‌هایش تغییر ایجاد کند و این مسئله مرا هم تحت فشار می‌گذارد زیرا مخصوصا در ماه‌هایی که هوا سرد می‌شود لازم است هرکسی سر جای خودش باشد، اما فعلا بدشانسی آورده‌ایم و کار من هم سخت‌تر شده."
توماس مولر:" مقابل هرتا گل زدن دشوار است زیرا آنها خیلی خوب دفاع می‌کنند. اما از اینکه ما موفق شدیم دو بار دروازه آنها را باز کنیم احساس خوبی دارم."

دیدگاه‌ها