کد خبر : 1285837 | 08 آذر 1394 ساعت 08:26 | 50.7K بازدید | 3 دیدگاه

ترکیب‌احتمالی‌پرسپولیس‌برابرشاگردان‌علی‌منصور

برانکو ایوانکوویچ در غیاب دو بازیکن محروم خود که از ارکان اصلی این تیم در دیدارهای اخیر بوده اند، ترکیب خود را با تغییراتی مواجه خواهد کرد.

ترکیب‌احتمالی‌پرسپولیس‌برابرشاگردان‌علی‌منصور
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ با توجه به کارنامه 6 بازی شکست ناپذیری خود در هفته های اخیر، در ایستگاه سیزدهم لیگ برتر به مصاف علی منصوریان و شاگردانش خواهند رفت.

سرمربی کروات پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و وضعیت مصدومیت رامین رضاییان، احمد نوراللهی و علی علیپور نیز برای آمادگی حضور در این بازی کاملا مشخص نشده است.

به همین منظور به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ ترکیب تیمش برای این بازی را با تغییراتی اینچنینی در زمین تختی  به میدان بفرستند؛

دروازه بان: سوشا هست، نیست

شماره یک پرسپولیس همچنان درگیر مشکلات خود با مدیربرنامه هایش است و در حالی که در دیدار قبلی هم گفته می شد احتمالا به بازی نخواهد رسید با رضایت مدیربرنامه هایش درون دروازه قرار گرفت و اعلام شد تا روز بازی با نفت فرصت دارد بدهی خود را پرداخت کند. در هر صورت او انتخاب اول برانکو ایوانکوویچ در این بازی حساس خواهد بود تا برابر تیم سابق خود قرار گیرد و در تلاش است با بسته نگه داشتن دروازه اش، میانگین گل های خورده اسفبار پرسپولیس را کاهش دهد.

خط دفاعی بدون تغییر

چهار بازیکن خط دفاعی پرسپولیس به نظر می رسد همچون دیدارهای اخیر و بدون تغییر به میدان بروند. رامین رضاییان علیرغم مصدومیت شرایط حضور در این بازی را احتمالا به دست خواهد آورد تا در کنار محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و محمد انصاری وظیفه حراست از دروازه تیم شان را برعهده گیرند.

هافبک: بدون هافبک دفاعی

وضعیت در خط هافبک پرسپولیس با ابهام فراوانی مواجه است. در حالی که کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس برابر تیم سابق خود نیست، وضعیت احمد نوراللهی هم به دلیل مصدومیت مشخص نیست تا برانکو برای پست هافبک دفاعی با مشکل بزرگی مواجه باشد. در صورتی که نوراللهی شرایط بازی را به دست آورد در کنار مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان، 4 بازیکن خط میانی این تیم را برابر نفت تشکیل خواهند داد و احتمال حضور رضا خالقی فر نیز در صورت عدم آمادگی نوراللهی در کنار کفشگری زیاد خواهد بود.

مهاجم: بازگشت بنگستون

امید عالیشاه نیز در برابر نفت تهران غیبت خواهد داشت تا مهدی طارمی زوج دیگری را در این بازی تجربه کند. با توجه به اینکه جری بنگستون، یکی از بهترین گلزنان خارجی این فصل لیگ برتر به دلیل خستگی در بازی قبلی در لیست این تیم قرار نگرفته بود، احتمالا در این بازی او در کنار مهدی طارمی در پیشانی خط حمله قرار خواهد گرفت و برانکو امیدوار است فرصت سوزی های مهاجمانش در این بازی حساس کار دستش ندهد.

دیدار دو تیم نفت تهران و پرسپولیس روز دوشنبه و از ساعت 15 در استادیوم تختی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها