کد خبر : 1285853 | 08 آذر 1394 ساعت 09:46 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

ماهینی: مدیون عبدالله ویسی هستم

دانیال ماهینی بازیکن بوشهری که در ادامه استعدادهای دسته اولی توسط عبدا.. ویسی از ایرانجوان به استقلال خوزستان پیوست همچون سایر بازیکنان کم نام و نشان این تیم درخشش خوبی داشت تا جایی که تبدیل به مدافع راست ثابت خوزستانی ها شد .

ماهینی: مدیون عبدالله ویسی هستم
به گزارش "ورزش سه"، در آستانه مصاف با راه آهن این مدافع جوان و آینده دار دانیال مدعی شد هیچ رابطه فامیلی با حسین ماهینی مدافع سابق پرسپولیس و این روزهای ملوان ندارد.

مدیون عبدا.. ویسی هستم

این اولین سال حضور من در لیگ برتر بود به همین خاطر انگیزه های زیادی داشتم تا خودم را نشان بدهم. البته باید اعتراف کنم مدیون اطمینان آقای ویسی هستم که این اجازه را داد تا به تیمی بیایم که هم آرامش در آن حاکم است هم رفتار کاملا حرفه ای را می توان در آن دید. به نظرم استقلال خوزستان می تواند الگوی همه باشگاه های لیگ برتری باشد چون به معنای واقعی کلمه حرفه ای است.

برای همدیگر جان هم می دهیم

از روزی که پایم را به اهواز گذاشتم حسن خوبی داشتم و می دانستم اگر تلاش و پشتکار داشته باشم این جا و در استقلال خوستان فضا برای رسد و پیشرفتم هموار خواهد شد. خدا را شکر این اتفاق خوب برایم رخ داد و در این بین بچه های بزرگ تر تیم هم با گرمی خاصی از من استقبال کردند و جاهایی که باید به من مشورت می دادند کمک کردند تا بیشتر به کار تیم بیایم. باور کنید رفاقتی که اقا عبدا.. در تیم درست کرده را هیچ جای دیگر ندیده ام و این رفاقت جوری است که همه بچه های برای یکدیگر جان شان را هم می دهند.

روزهای خوبی برای فوتبال خوزستان رقم می زنیم

برای حضور در لیگ برتر نه ترسی داشتم نه اضطرابی فقط کمی هیجان زده بودم چون به بالاترین سطح باشگاهی فوتبال ایران گام گذاشته بودم که فرق زیادی با دسته اول داشت. خوشبختانه همه بچه ها ما جوان بودند و انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های خود داشتند به همین خاطر زودتر از آن چیزیکه فکرش را می کردیم به اهداف مان رسیدیم و الان هم بدون این که مغرور شویم می خواهیم با همین تیم جوان روزهای خوبی را برای فوتبال خوزستان رقم بزنیم چون فوتبالدوستان این خطه لیاقت داشتن تیمی مدعی قهرمانی و آسیایی را دارند.در تیم ما همه حرفه ای فکر می کنند و تمام هدف شان ارائه یک فوتبال خوب و مدرن است.

با حسین برادر نیستم اما دوستش دارم

در روزهای اول حضورم در استقلال خوزستان همه من را فامیل نزدیک حسین ماهینی می دانستند و حتی در تیم خودمان برخی بچه ها می گفتند از برادر بزرگتر خودت الگو گرفتی و دفاع راست شدی. اما من نه تنها با حسین آقا فامیل نزدیک نیستم بلکه تنها نسبت دور فامیلی دارم اما خوشحالم که با این بازیکن مقایسه می شوم و ایشان را دوست دارم. البته نمی دانم چه حکمتی در آن وجود دارد که فوتبال بوشهر محلی شده برای پرورش مدافعان کناری از جمله مدافع راست چون ما علاوه بر حسن آقا ماهینی، مسعود نظر زاده را هم داریم که در تیم پدیده حضور دارند.

دیدگاه‌ها