کد خبر : 1285858 | 08 آذر 1394 ساعت 10:06 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

مسعود اسماعیل پور؛

اگر نیاز مالی نداشتم هیچگاه کشتی نمی‌گرفتم!

دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان اعلام کرد اگر پای پول و نیاز مالی وسط نبود،‌ هیچگاه در رقابتهای جام باشگاه های جهانی شرکت نمی کرد!

اگر نیاز مالی نداشتم هیچگاه کشتی نمی‌گرفتم!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسعود اسماعیل پور آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم بیمه رازی که دو باخت سوال برانگیز را در رقابتهای جام باشگاه های جهان متحمل شد اظهار داشت: مطمئنا باشید من و برخی از ملی پوشان حاضر در این رقابتها اگر نیاز مالی نداشتیم هیچگاه با این وضعیت جسمی و آمادگی به میدان نمی رفتیم تا اینگونه نتیجه بگیریم.

وی تصریح کرد: به هیچوجه در حد و اندازه های رقابتها نبودیم اما فقط و فقط به دلیل بحث مالی به میدان رفتیم که خدا را شکر در نهایت توانستیم قهرمان شویم.

آزادکار عنوان‌دار تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا قصد تغییر وزن دارد یا خیر، افزود: چنین تصمیمی ندارم چون وزن من جزو اوزان المپیکی است و باید تمام سعی و تلاشم را معطوف وزن اصلی یعنی ۶۵ کیلو کنم. مطمئنا این مسابقات تلنگری به من بود تا هر چه بیشتر تمرین کنم و به حد و اندازه های همیشگی خودم برسم.

اسماعیل پور پس از قهرمانی تیم بیمه رازی در رقابتهای جام باشگاه های جهان خاطر نشان کرد: رقابتهای مذکور از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بود و برخی چهره های داخلی و خارجی رقابت حساس و جذابی را به نمایش گذاشتند.

وی در خاتمه افزود: با تمام توان در اردوهای تیم ملی به تمرینات سنگین و پر فشار خواهم پرداخت تا بتوانم به هدف اصلی ام یعنی حضور در بازیهای المپیک و جبران ناکامی المپیک قبلی دست یابم. هر چند که می دانم رسیدن به این هدف راه پرفراز و نشیبی دارد که باید با اراده و تلاش فراوان آنرا طی کنم.

دیدگاه‌ها