کد خبر : 1285873 | 08 آذر 1394 ساعت 11:23 | 36.2K بازدید | 4 دیدگاه

فانتزیست‌ها علیه سرمربی کروات

صادقیان – مبعلی؛ چرا برانکو نخواست

برانکو در دو مقطع مختلف قلم قرمز روی نام فانتزیست های حاضر در تیم خود کشید و آنها را در قالب تاکتیکی خود ندانست.

صادقیان – مبعلی؛ چرا برانکو نخواست
به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی و پیام صادقیان؛ دو بازیکنی که برانکو ایوانکوویچ آنها را در اختیار داشت اما ترجیح داد از نبوغ فردی و تکنیکی شان سود نبرد و قلم قرمز روی نام آنها کشید.

سرمربی کروات حال حاضر پرسپولیس در مقطعی که در تیم ملی حضور داشت ایمان مبعلی را که در آن زمان ستاره ای جوان و البته تکنیکی بود را به همراه تیمش به جام جهانی نبرد و این تصمیم در آن زمان منتقدان زیادی را نیز به همراه داشت. هر چند گفته می شود ماجرای تکل ستاره جوان آن زمان فوتبال ایران روی پای علی دایی در این تصمیم بی تاثیر نبوده اما برانکو بعد از آن هم در تیم هایی که هدایت شان را برعهده داشت نشان داد زیاد به ستاره های تکنیکی و فانتزیست علاقمند نیست.

برانکو بعد از حضورش در پرسپولیس هم روی خوش به پیام صادقیان نشان داد و در ادامه به دنبال اعتراض این بازیکن رای به خروجش از تیم داد تا تک فانتزیست آن مقطع تیمش در خط میانی هم از این تیم کنار گذاشته شود.

ماجرا به اینجا ختم نشد و در ابتدای فصل در حالی که باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم مصرانه خواهان حضور محسن مسلمان در این تیم بودند، او با این مساله مخالفت کرد و حتی بعد از عقد قرارداد این ستاره فانتزیست او را به سکوها تبعید کرد. البته مسلمان به وابسته انگیزه ای که داشت خیلی زود توانست نوع بازی خود را با تلفیقی از خواسته و تاکتیک برانکو تطبیق دهد و اکنون شماره 77 به بازیکنی فیکس در ترکیب برانکو تبدیل شده است. ستاره فانتزیستی که اکنون برخلاف گذشته ایستا بازی نمی کند و منتظر پاس دیگران نیست؛ می دود، تکل می زند، توپگیری می کند و به تمام مناطق زمین سرک می کشد و حتی در کارهای دفاعی هم شرکت دارد.

برانکو که ستاره صرفا فانتزیست را در ترکیب خود قرار نداد اکنون از مسلمان بازیکنی ساخته که تمام خصوصیات یک هافبک بین المللی را در اختیار دارد و اکنون مشخص شده که چرا او روی خوش به ایمان مبعلی و پیام صادقیان نشان نداد. دو بازیکنی که با اختلاف مطرح شدن 10 ساله در فوتبال ایران، اکنون قرار است برابر برانکو ایوانکوویچ قرار گیرند و مطمئنا انگیزه های فردی زیادی برای اثبات نوع و شیوه بازی خود به این مربی کروات دارند.

دیدگاه‌ها