کد خبر : 1285876 | 08 آذر 1394 ساعت 11:27 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین: برنامه‌ای غیر از کسب 3 امتیاز نداریم

سوشا مشکلی ندارد، نوراللهی رسید

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی فردا مقابل نفت سوشا مشکلی ندارد، نوراللهی آماده است و طارمی هم روی فرم است.

سوشا مشکلی ندارد، نوراللهی رسید
به گزارش "ورزش سه"، محمود خوردبین درباره آخرین شرایط سرخپوشان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: غیر از محرومیت کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه، هیچ مساله‌ای برای بازی با نفت تهران نداریم و با توجه به نفراتی که در اختیار هستند، در ترکیب تیم هیچ کمبودی نخواهیم داشت و بچه‌ها آماده و مصمم هستند که با کسب یک پیروزی دیگر، روند صعودی خود در جدول را ادامه دهند.

وی درباره اخبار مختلفی که حول و حوش تعدادی از بازیکنان مطرح می‌شود، ادامه داد: سوشا مکانی برای این بازی هیچ مشکلی نخواهد داشت و در این ارتباط پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم انجام شد. خوشبختانه احمد نوراللهی هم که آخرین مصدوم ما بود، آماده شد و روز شنبه هم تمرین خیلی خوبی انجام داد. مهدی طارمی کاملا روی فرم است و با انگیزه بالا منتظر این بازی است.

خوردبین خاطرنشان کرد: تیم کاملا سر حال است. همه بچه‌ها روی پا هستند و به امید خدا و با یاری هواداران برای کسب پیروزی وارد بازی می‌شویم. بخشی از حقوق بازیکنان هم که توسط باشگاه پرداخت شد و در حساب‌هایشان می‌نشیند و فقط می‌ماند که با کسب سه امتیاز روند خوبمان در 5، 6 بازی اخیر لیگ را ادامه دهیم. البته نفت هم تیم خیلی خوبی است. آنها هر چند در دو بازی اخیر خود ناکام بودند اما این هم بر انگیزه‌های آنها اضافه می‌کند. تیم نفت در هفته‌های اخیر، تیمی متفاوت با هفته‌های ابتدایی بوده است ولی بچه‌های ما هم به مرحله‌ای رسیده‌اند که تحمل تساوی را هم ندارند و حضور در بالای جدول را حق خودشان می‌دانند و این مساله به انرژی و انگیزه آنها می‌افزاید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره تعطیلی رقابت‌ها پس از این بازی، تصریح کرد: تعطیلی لیگ که کلا برای همه تیم‌ها بد است، برای ما که اصلا خوب نیست ولی سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی، اثر آن را کم کنیم. باز جای شکرش باقی است که این بار، ملی‌پوشان بزرگسال خودمان را داریم و می‌توانیم از اردو و تمرینات استفاده خوبی داشته باشیم و در هر صورت پای تیم ملی که وسط می‌آید باید با شرایط کنار بیاییم.



دیدگاه‌ها