کد خبر : 1285886 | 08 آذر 1394 ساعت 11:57 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

زینالی: امسال وقت نتیجه گرفتن سایپاست

هافبک ـ مهاجم سایپا که در دیدار جام حذفی آمار گلزنی خوبی دارد و در لیگ هم پایش به گلزنی باز شد می گوید فعلا فکر گلزنی نیست و موفقیت سایپا برایش در اولویت قراردارد.

زینالی: امسال وقت نتیجه گرفتن سایپاست
به گزارش "ورزش سه"، علی زینالی در مورد شرایط سایپا گفت: تمرینات خیلی خوبی را  در این هفته انجام دادیم و خدا را شکر در هفته گذشته توانستیم نتیجه بگیریم. امیدارم که بازی با استقلال هم دیدار خوبی از آب در بیاید و در واقع در این چندساله همین طور بوده و مصاف دو تیم استقلال و سایپا معمولا جذاب و پرگل از آب درآمده و امیدوارم در رقابت هفته سیزدهم ما پیروز میدان باشیم.

او در همین باره ادامه داد: پارسال هم مقابل استقلال حقمان باخت نبود ولی متاسفانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم ولی می خواهیم امسال جبران کنیم.

این بازیکن در مورد اینکه مقابل استقلال هم می تواند به روند گلزنی اش ادامه دهد یا نه می گوید: در چند هفته اخیر خدا کمکم کرده و توانستم گل بزنم اما فعلا تمرکزم را روی گلزنی نگذاشته ام و بیشتر فکر این هستم که بازی خوبی انجام دهم. گلزنی مهم نیست اینکه تیم موفق باشد کافی است. امیدوارم که فردا نیز بتوانیم سربلند از بازی استقلال بیرون بیاییم.

زینالی در پایان در مورد اینکه با توجه به اینکه بازیکنان بزرگ زیادی دارند امسال می توانند جایگاه خوبی در جدول کسب کنند افزود: بله، من همانطور که قبلا هم گفتم اگر قرار باشد سایپا نتیجه بگیرد امسال وقتش است و تا هفته دوازدهم روند خوبی داشتیم اما باید بهتر از این ها عمل کنیم. امیدوارم در بازی با استقلال هم به پیروزی برسیم و خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

دیدگاه‌ها