کد خبر : 1285890 | 08 آذر 1394 ساعت 12:07 | 33.7K بازدید | 3 دیدگاه

عالیشاه: پیشنهاد خارجی هست اما ...

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد و در بازی فردا مقابل نفت غیبت من و کامیابی‌نیا احساس نخواهد شد.

عالیشاه: پیشنهاد خارجی هست اما ...
امید عالیشاه "ورزش سه" و به نقل از فارس، در خصوص پیشنهادی که یکی از تیم‌های چینی به وی کرده گفت: به هر حال به بازیکنان فوتبال پیشنهاد می‌شود و این پیشنهادها می‌آید و می‌رود اما من همه تمرکزم بر روی پرسپولیس است. البته باید بگویم این پیشنهاد از اواخر فصل به من شد اما من به چیزی جز پرسپولیس فکر نمی‌کنم و برای موفقیت این تیم می‌جنگم.

وی درباره پیشنهاد یکی از تیم‌های یونانی به وی هم اظهار داشت: پیشنهاد این باشگاه یونانی را رد کردم همانطور که از شارلوای بلژیک پیشنهاد داشتم که آن را هم رد کردم. همه تمرکزم بر روی پرسپولیس است و می‌خواهم برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

عالیشاه در خصوص شرایط خودش هم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و تمریناتم را افزایش دادم تا بتوانم در پستی که برانکو می‌خواهد جا بیفتم برای این مسئله هرکاری لازم باشد می‌کنم و تمرینات بیشتری هم انجام می‌دهم تا نظر سرمربی تیم را جلب کنم.

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم فردا در بازی مقابل نفت به دلیل غیبت او و کامیابی‌نیا به مشکل بر می‌خورد یا نه، افزود: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و قطع به یقین خلأ ما احساس نمی‌شود. در پرسپولیس بازیکنان دونده، جنگنده و با تجربه حضور دارند و ان‌شاءالله که فردا تیم نتیجه لازم را می‌گیرد و بچه‌ها با سه امتیاز از زمین بیرون می‌آیند.

وی در مورد سفرش به ساری هم اظهار داشت: از آنجایی که در بازی فردا به دلیل سه کارته بودن نمی‌توانم بازی کنم با اجازه از برانکو به ساری آمدم تا در کنار خانواده‌ام باشم اما روز سه‌شنبه همراه سایر بازیکنان به اردوی جزیره کیش خواهم رفت.



دیدگاه‌ها