کد خبر : 1285896 | 08 آذر 1394 ساعت 12:04 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: فلسفه بازی‌مان را تغییر نمی‌دهیم

سرمربی کروات پرسپولیس در غیاب دو بازیکن محروم تیمش باید به مصاف نفت تهران برود و امیدوار است نبرد با شاگردان علی منصور به سود سرخ ها پایان یابد.

برانکو: فلسفه بازی‌مان را تغییر نمی‌دهیم
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که به همراه تیمش در 6 بازی اخیر لیگ از شکست دور بوده اند، فردا در تختی به مهمانی نفت تهران می روند که از شرایط فصل گذشته اش دور است اما هنوز تیمی خطرناک به نظر  می رسد. سرمربی کروات پرسپولیس با حضور در محل کنفرانس سازمان لیگ به تشریح شرایط این بازی و تیمش پرداخت.

شرایط کلی بازی

باز هم یک بازی سخت و می توانم بگویم دربی در انتظار ماست. خوشحالم از این بازی چون این بازی سخت با انگیزه خاص انجام می شود. نیازی نیست درباره نفت صحبت کنم. همین قدر بگویم که در فصل گذشته در دقایق پایانی قهرمانی را از دست دادند و در جام حذفی هم در پنالتی به استقلال باختند. آنها البته در جام حذفی قبل هم در فینال حاضر بودند و به دور سوم لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کردند. 3- 4 بازیکن ملی دارند و بازی سختی در پیش داریم.

محرومان

روی دو بازیکن ملی پوش مان به دلیل محرومیت نمی توانیم حساب کنیم و کمال و امید قادر به حضور در این بازی نیستند و بنگر هم با مصدومیت مواجه است و باید دید شرایط چطور می شود. اما هدف مان همیشه پیروزی و بازی زیبا است.

شرایط نفت

در مورد نفت باید بگویم این دو باخت قبلی اصلا در استحقاق آنها نبود و می تواند انگیزه مضاعف به آنها بدهد. هر تیمی برابر پرسپولیس قرار میگیرد با انگیزه هستند و سرنوشت تیم های بزرگ اینگونه رقم می خورد و طبیعی است انتظارم این است که بازیکنانم به راه حلی برای این بازی دست یابند.

1078116

زمین تختی و مشکلات تاکتیکی

ما فلسفه بازی مان را تغییر نمی دهیم. آنجا مثل آزادی نیست اما برای هر دو تیم مطلوب نیست. شاید برای ما بیشتر مشکل ساز باشد اما خودمان را با زمین توجیه نمی کنیم و بهانه نمی آوریم.

پیشنهاد باشگاه چینی به عالیشاه

من اولین بار است که می شنوم پیشنهاد دارد. مسایل استراتژیک و مهم هر بازیکن است. می توانند در کنار بهترین کار یک درآمد خوب هم باید داشته باشند. این مساله ای بین ایشان و باشگاه است و باشگاه حرف اول و آخر را در این زمینه می زند.

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس

علاوه بر اینکه ما فوتبال بازی می کنیم و این بهترین شغل دنیاست؛ طبیعی است که همه برای پول کار می کنیم و یکی از دلایل موفقیت این است که باشگاه قدرت مالی داشته باشد. جا دارد تشکر کنم از مدیریت باشگاه و شخص آقای طاهری که تلاش زیادی می کنند. همانطور که می دانید بدهی زیاد است اما بازیکنان باید مطالبات را دریافت کنند و روند پرداخت ها بهتر و سریعتر شده. همه ما دوست داریم بهتر از این شود اما یک شبه نمی توان به آن رسید. پرداختی که انجام شد می تواند انگیزه مضاعفی در بین بازیکنان ایجاد کند تا بازیکنان باور کنند که باشگاه به وظایف خود عمل کنند.

نقشه نقل و انتقالات نیم فصل

بعضی مسائل باید در تیم و باشگاه حفظ شود. همه باشگاه ها این روند را دارند که قرارداد ها را جزو اسرار خود حفظ می کنند. چون اگر زودتر از موعد درز کند به رسانه ها نقل و انتقالات با مشکل مواجه می شود. یک مثالی را قبلا عرض کردم؛ وقتی مربی دینامو بودم بازیکنم قرار بود به آرسنال برود و شرط آنها این بود که این خبر مسکوت بماند و کسی از آن خبر نداشته باشد. همان موقع خبرنگاران کرواسی با من بد شدند. تابحال با هیچ بازیکنی مذاکره نکردیم و تنها یک جای خالی داریم و آن مربوط به فوت کاپیتان هادی است. اگر بخواهیم بازیکنی بیاوریم باید در سطح 5 نفر اول تیم ما باشد و این کار سختی است.

لو رفتن ترکیب بازی ها پیش از انتشار از سایت

ترکیب سه روز قبل از بازی مشخص می شود و ما یک ساعت پیش از بازی انتشار می دهیم. ما آن را از وبسایت رسمی باشگاه منتشر می کنیم.

داور بازی

من اطلاع ندارم از داور ها و از آن اطلاع ندارم. تمام تمرکزم روی بازی های خودمان است و اینکه هر روز بهتر بازی کنیم. درست است که داوری در ابتدای فصل برای ما مشکل ساز شد اما روی آن تمرکز نمی کنیم و روی بازی خودمان تکیه می کنیم.

دیدگاه‌ها