کد خبر : 1285899 | 08 آذر 1394 ساعت 12:33 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد فان‌خال از عملکرد مهاجمان یونایتد

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از عملکرد مهاجمینش پس از تساوی 1-1 مقابل لسترسیتی پرداخت و همچنین از عملکرد خوب جیمی واردی تمجید کرد.

انتقاد فان‌خال از عملکرد مهاجمان یونایتد
به گزارش "ورزش سه"، وین رونی در 3 بازی پیش از دیدار شب گذشته دو تیم موفق به گلزنی نشده بود و شب گذشته نیز نتوانست درخششی داشته باشد و مارسیال نیز از ماه سپتامبر موفق به لگزنی نشده است. رونی در نیمه دوم جای خود را به ممفیس دیپای داد و فان‌خال عنوان کرد که از دوندگی کم مهاجمینش ناراضی است.
او گفت:" وین رونی نمی‌توانست خوب راه برود و پایش دچار مشکل شده بود و برای همین او را تعویض کردم. می‌خواستم یکی از مهاجمین را تعویض کنم زیرا آنها پشت دفاع لستر حرکت نمی‌کردند.در بعضی لحظات بازی، اگر به اندازه کافی سریع بودیم می‌توانستیم کاری انجام دهیم ولی اینطور نبودیم و برای همین بود که ممفیس را به میدان آوردم. اگر رونی مصدوم نبود، مارسیال را تعویض می‌کردم."
فان‌خال سپس به تمجید از واردی پرداخت و گفت:" عالی و فوق‌العاده بود. گلی که زد عالی بود زیرا زدن آن گل آسان نبود. می‌توانم بگویم سازمان یافتگی ما بد بود ولی او هم به خوبی از آن استفاده کرد. رکورد 11 بازی پیاپی گلزنی، رکورد فوق‌العاده ای است. بازیکنان زیادی نمی‌توانند به آن برسند."

دیدگاه‌ها