کد خبر : 1285909 | 08 آذر 1394 ساعت 13:32 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: شخصیت رقابت در سه جام را داریم

دفاع وسط سبزپوشان اصفهان می‌گوید آرام آرام و برنامه‌ریزی شده جلو می‌روند و امسال یک جام می‌ خواهند.

محمدی: شخصیت رقابت در سه جام را داریم
به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی در مورد صعود ذوب‌آهن به فینال جام‌حذفی گفت: من از اول گفته بودم که برنامه‌ریزی کرده بودیم  تا در جام‌حذفی قهرمان شویم و از عنوان سال گذشته‌مان دفاع کنیم. خدا را شکر بازی‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر هم گذاشتیم. سپاهان هم تیم خوبی است ولی خدا را شکر آنها را شکست دادیم به فینال رسیدیم.

او در مورد دیدار با پدیده مشهد ادامه داد: ما جام‌حذفی را فعلا کنار گذاشتیم، دیگر وقت بازی‌های لیگ رسیده است پدیده تیم خوبی است و پارسال هم جلوی ما خوب بازی کرد. مربی‌شان آقای مهاجری هم آدم دوست‌داشتنی است البته من با ایشان کار نکرده‌ام اما اینطور به نظر می‌رسد. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید، امتیاز تیم‌ها به هم نزدیک است و هر تیم با هر نتیجه‌ای که می‌گیرد 3، 4 پله جابجا می‌شود. امیدوارم این بازی را ببریم و جایگاهمان را حفظ کنیم.

وقتی از این بازیکن در مورد این قضیه که خیلی از تیم‌ها خودشان را با ذوب‌آهن سال گذشته که در نیم فصل دوم تمام تیم‌ها را برد ولی در نیم فصل اول بدشانسی آورد مقایسه می‌کنند، نظرش را اینگونه بیان کرد: از اینکه الگو شده‌ایم خوشحالیم اما ما پارسال خیلی سختی کشیدیم و جواب زحماتمان را آخر فصل گرفتیم. ما سخت تحت فشار بودیم و از لحاظ روحی روانی زیر فشار بودیم و استرس رویمان بود اما وقتی می‌دیدیم مربیانمان دارند اینقدر زحمت می‌کشند ما هم تصمیم می‌گرفتیم سخت کار کنیم و پشت آن هم سختی موفقیتی نهفته بود. البته این نکته را باید بیان کنم که آقای آذری از آقای گل‌محمدی حمایت کرد و نتیجه دفاع کردن از سرمربی در آخر مثبت بود و حالا می‌بینید که ذوب‌آهن شخصیت پیدا کرده است.

محمدی در پایان در مورد اینکه باید امسال در 3 جبهه بجنگند افزود: فعلا که تمرکزمان روی لیگ‌برتر است، همه تیم‌ها خوب هستند چه کسی فکر می‌کرد استقلال‌خوزستان که پارسال داشت به لیگ سقوط می‌کرد، امسال در رده دوم جدول قرار بگیرد. خیلی از تیم‌ها مدعی هستند اما همانطور که گفتم ذوب‌آهن شخصیت پیدا کرده، من نمی‌خواهم بگویم که ما 3 جام می‌گیریم و از این حرف‌ها ولی قطعا امسال قصد داریم یک جام را کسب کنیم. آرام آرام و برنامه‌ریزی شده جلو می‌رویم.

دیدگاه‌ها