کد خبر : 1285913 | 08 آذر 1394 ساعت 13:50 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازیکنان سایپایی در تیم حل شده اند

جلالی: این بازی حساسیتی برای نکونام ندارد

سرمربی سایپا می گوید تمام بازیکنان تیم ما از جمله جواد نکونام در سیستم تیمی حل شده اند.

جلالی: این بازی حساسیتی برای نکونام ندارد
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی تیمش در برابر استقلال در حضور خبرنگاران گفت: خوشحالم که بازیکنانم دوست دارند خوب باشند، آنها این خوب بودن را در زمینه مختلف ورزشی و فرهنگی نشان می دهند. این بازی پیش رو با تیم استقلال نیز دیداری است که می توانیم در آن این خوب بودن را نشان خواهیم داد و خواهید دید که بچه های ما در زمینه های دیگر به غیر از ورزش نیز الگوهای خوبی هستند.

او در رابطه با محرومان و مصدومان سایپا گفت: حامد فلاح زاده و وحید اسماعیل بیگی دو بازیکن محروم هستند اما خوشبختانه مصدوم نداریم. بنابراین می توانم بگویم با تمام توان خود در فکر ارائه یک بازی زیبا هستیم تا بتوانیم به سه امتیاز آن برسیم.

1078117

جلالی در رابطه با تحلیل خود از این دیدار و حساسیت نکونام در مقابل سابقش گفت: ما با هرتیمی که بازی داریم سعی می کنیم آنها را مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم، از دل تحلیل بازی ها ما می توانیم حتی به نحوه تمرین حریف مان نیز  پی ببریم، در بازی فردا هم همینگونه است و ما با تحلیل استقلالی ها به نتایج مختلفی در مورد این تیم رسیده ایم،  اما اگر بخواهیم بگوییم یک بازیکن با بیش از 140 بازی ملی و 7 سال بازی در اروپا، در دیداری اینچنینی حساسیت دارد کمی ساده انگاری است، آن چیزی را که از نکونام و بقیه بازیکنان در هفته های مختلف دیدم حل شدن آنها در سیستم تیم است شما این یکی شدن را فردا می بینید.

سرمربی سایپا در پایان راجع به حضور مربیان تیم ملی در تمرینات تیم های لیگ برتری گفت: این کار خوبی است که کادر فنی به تمرین تیم ها می آیند، خوب است آنها به تمرینات بیایند و از درون آن به مسایل مختلفی پی ببرند و به اطلاعات برسند، البته اگر نفر اول بیاید بهتر است اما اینکه دیگر اعضای این تیم نیز بیایند خوب است چرا که آنها نیز چشم های سرمربی تیم هستند و می توانند به او انتقال دهند.

دیدگاه‌ها