کد خبر : 1285934 | 08 آذر 1394 ساعت 14:56 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

افشارزاده: کرار دیگر بازیکن استقلال نیست

سرپرست باشگاه استقلال می گوید کرار جاسم در فضایی دوستانه و انسانی از استقلال جدا شده است.

افشارزاده: کرار دیگر بازیکن استقلال نیست
به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره جدایی کرار جاسم از این تیم گفت: تمام تلاش من در این مدت این بود که بتوانیم با ایجاد فضایی انسانی و اسلامی و حفظ احترام دو طرف به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم. خدا را شکر می کنم که پس از برگزاری جلسه روز شنبه با کرار و مدیربرنامه های ایشان به تفاهم نامه ای دست یافتیم تا خواسته های دو طرف در آن رعایت شود.

وی ادامه داد: امروز(یکشنبه) نیز رضایت نامه این بازیکن صادر شد و کرار دیگر بازیکن استقلال نیست. تمام تلاش ما این بود که در این مدت از این بازیکن سو استفاده نشود و آرامش کسی بر هم نخورد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره شرایط جدایی این بازیکن اظهار کرد: در نهایت مقرر شد باشگاه استقلال بخش اندکی از مالیات کرار که از فصل قبل باقی مانده است را پرداخت کند و به جز این مبلغ، جدایی کرار هزینه دیگری برای باشگاه نداشته است. کرار نیز در این جلسات از بسیاری از موارد گذشت کرد تا اتفاقی که به صلاح استقلال و خود او بود، رخ دهد.

افشارزاده در پایان گفت: مطمئنا در نیم فصل طبق لیست آقای مظلومی برای پر کردن جای خالی کرار اقدام خواهیم کرد و از هواداران استقلال درخواست می کنم در آستانه دیدار با سایپا تمام تمرکز خود را بر روی حمایت از استقلال بگذارند تا آرامش مجموعه استقلال بر هم نریزد.

دیدگاه‌ها