کد خبر : 1285936 | 08 آذر 1394 ساعت 15:05 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دومین مصاف رئال در ایپوروئا

از آنچلوتی تابنیتس؛گزارش یک دگردیسی منفی

رئال مادرید سال گذشته تقریبا در چنین روزهایی به ورزشگاه ایپوروئا رفت تا مقابل تیم تازه صعود کرده ایبار قرار بگیرد و حال تا چند ساعت دیگر دومین رویارویی خود با این حریف، به فاصله یک سال را تجربه خواهد کرد.

از آنچلوتی تابنیتس؛گزارش یک دگردیسی منفی
به گزارش "ورزش سه"، نگاهی به حال و روز رئال مادرید در سال گذشته و امسال نشان می دهد که اوضاع کاملا متفاوتی بر تیم کهکشانی حکمفرماست. 22 نوامبر سال گذشته، رئال پس از مدت ها به ورزشگاه ایپوروئا رفت. دیداری از هفته 12 لالیگای 2014-2015 که در نهایت با پیروزی 4-0 سفیدپوشان به اتمام رسید. 5 ماه و نیم قبل از آن دیدار، رئال موفق به کسب لادسمیا شده بود.

تیم آنچلوتی تا پیش از دیدار مقابل ایبار، با 30 امتیاز صدرنشین بود، 46 گل زده و 11 گل نیز دریافت کرده بود. یک سال بعد، رئال مادرید با هدایت بنیتس، 24 امتیازی است، 26 گل زده و یازده گل نیز دریافت کرده است. 6 امتیاز و 20 گل زده کمتر از سال قبل در چنین مقطعی.

رئال مادرید تا پیش از مصاف امروزش مقابل ایبار از هفته سیزدهم لالیگا، در شرایطی به مصاف این حریف شگفتی سازش خواهد رفت که در لالیگا دو باخت متوالی برابر سویا و بارسلونا را تجربه کرده است. بخصوص باخت 4-0 به بارسا در برنابئو، بدترین نمایش تاریخ رئال مقابل بارسا در برنابئو بوده است.در آن مسابقه اینیستا در برنابئو مورد تشویق رئالی ها قرار گرفت؛ در حالیکه یک سال قبل عکس این اتفاق رخ داده بود. رئال در مادرید موفق شده بود بارسا را 3-1 شکست بدهد و این ایسکو بود که بیش از همه مورد تشویق حاضران در ورزشگاه قرار گرفت.

رئال در شرایطی سال گذشته به مصاف ایبار رفت که در جستجوی چهاردهمین برد متوالی خود و رسیدن به رکورد 15 برد متوالی مورینیو بود و چند هفته بعد، این رکورد را به 22 برد متوالی نیز تداوم بخشید و با شکست مقابل میلان بود که نوار بردهای متوالیش پاره شد.

در بازی سال گذشته رئال مادرید و ایبار، آنچلوتی پس از گلزنی رونالدو، به تقلید از ژست گلزنی او پرداخت که هنوز در یادها مانده است. رئال مادرید تا هفته 12 فصل گذشته، تنها با 8 مصدومیت عضلانی روبرو شده بود اما امسال کهکشانی ها تا هفته 13، نزدیک به 15 مصدومیت عضلانی را تجربه کرده اند که آماری عجیب و هشداردهنده است.

رونالدو سال گذشته در چنین مقطعی بی رقیب در صدر جدول گلزنان قرار داشت و خامس نیز در 84 درصد بازی ها به میدان رفته بود اما امسال در آستانه بازی با ایبار، رونالدو پشت سر نیمار و سوارز در جدول گلزنان قرار دارد و خامس نیز تنها در 34 درصد بازی ها به میدان رفته و مورد اعتماد بنیتس قرار ندارد. کروس نیز نسبت به سال گذشته دچار افت محسوسی شده است.

آمار مثلث تهاجمی BBC در سال گذشته تا پیش از بازی با ایبار،42 گل زده بود اما امسال این آمار به 23 گل کاهش پیدا کرده است و همه اینها نتیجه تغییراتی است که بهار گذشته، ریاست باشگاه رئال مادرید در کادر فنی ایجاد کرد. نتیجه اخراج آنچلوتی و آمدن بنیتس به رئال مادرید، تاکنون چیزی جز رخ دادن یک دگردیسی منفی در رئال مادرید نبوده است.

دیدگاه‌ها