کد خبر : 1285942 | 08 آذر 1394 ساعت 14:25 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

بازگشت خامس به ترکیب اصلی رئال مادرید

خامس رودریگز، پس از نیمکت نشینی در مقابل شاختار، به ادعای مارکا امروز ار ابتدا برابر ایبار به میدان خواهد رفت.

بازگشت خامس به ترکیب اصلی رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، برای هواداران رئال مادرید، خامس یکی از محبوب ترین بازیکنان محسوب می شود و به همین دلیل است که نمی توانند علت نیمکت نشینی های ستاره کلمبیایی زیر نظر رافا بنیتس را درک کنند.

خامس که نزدیک به 40 روز به دلیل مصدومیت نمی توانست برای رئال بازی کند، در روزهایی که در دسترس بوده نیز تنها در 34 درصد دقایق به میدان رفته که قابل مقایسه با سال گذشته نیست. خامس فصل گذشته زیر نظر آنچلوتی در 84 درصد بازی ها حضور داشت و با 18 گل و 17 پاس گل، یکی از موثرترین نفرات رئال بود.

بسیاری از رسانه ها طی چند روز گذشته از اختلافات بنیتس با او نوشتند اما این مربی در نشست خبری روز گذشته خود به تمجید از خامس پرداخت و تمام شایعات موجود را تکذیب کرد. خامس که در بازی برابر بارسلونا از ابتدا به میدان رفت و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد، برابر شاختار، 90 دقیقه روی نیمکت نشست اما بنیتس علت این نیمکت نشینی را آماده نگاه داشتن خامس برای بازی امروز مقابل ایبار عنوان کرد.

به اعتقاد بنیتس، خامس باید در همه مسابقات در بالاترین سطح بازی کند و این بدین معناست که این ستاره کلمبیایی حق اشتباه ندارد! به ادعای مارکا، خامس امروز از ابتدا برابر ایبار به میدان خواهد رفت و بی شک از انگیزه های بالایی برای اثبات ارزش های خود به بنیتس برخوردار است.

دیدگاه‌ها