کد خبر : 1285945 | 08 آذر 1394 ساعت 15:28 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

غنچه برنز گرفت

پرهیزگاری به مدال طلا دست یافت

رقابتهای بین المللی جودو گرجستان با کسب دو مدال طلا و برنز برای تیم اعزامی کشورمان به پایان رسید.

پرهیزگاری به مدال طلا دست یافت
به گزارش "ورزش سه"و به نقل از مهر ، این دوره از مسابقات با حضور ۱۶۸ جودوکار در قالب ۱۸ تیم از کشورهای روسیه ، اکراین ، ژاپن ، قزاقستان ، قرقیزستان ، بلاروس ، گرجستان ، یونان ، ترکیه ، ایران و ۱۰ تیم از تاجیکستان به مدت دو روز در شهر دوشنبه برگزار شد که تیم نوجوانان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا ، یک برنز و یک عنوان پنجمی شدند.

تیم اعزامی کشورمان در پی سیاست های پشتوانه سازی فدراسیون با ترکیبی از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی بانکوک و جودوکاران برتر البرز راهی این کشور شده بود توسط علی پرهیزگاری در وزن ۹۰+ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. وی در سه مبارزه نخست خود حریفانی از تاجیکستان را شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد.

این عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در دیدار پایانی جودوکاری از یونان را شکست داد و به نشان طلا دست یافت. همچنین امیر غنچه بعد از دو پیروزی برابر رقبایی از تاجیکستان دور سوم به جودوکاری از قزاقستان باخت و به گروه بازندهها رفت. این جودوکار ملی پوش در دیدار رده بندی حریفی از تاجیکستان را شکست داد و برنز گرفت.

محمد خوشبین هم در وزن ۵۵- کیلوگرم پس از برتری مقابل حریفانی از تاجیسکتان و یونان ، دوبار مقابل جودوکاران تاجیکستان بازنده شد و از به عنوان پنجم دست یافت.

دیدگاه‌ها