کد خبر : 1285948 | 08 آذر 1394 ساعت 15:34 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

جاسم فسخ کرد و رفت نجف

پشت پرده توافق کرار با استقلالی ها

پرونده یاغی عراقی استقلال برای همیشه بسته شد تا تنها نام او در تاریخ این باشگاه به یاد بماند.

پشت پرده توافق کرار با استقلالی ها
به گزارش "ورزش سه"، جاسم کرار همچون دفعه اول که پیراهن استقلال را برتن کرد بار دیگر به یکی از جنجالی ترین چهره های صدرنشین لیگ تبدیل شد تا باشگاه برخلاف میل باطنی سرمربی اش قرارداد این بازیکن را فسخ کرده و او را از لیست نفراتش کنار بگذارد. پرویز مظلومی که دوست نداشت کرار را از دست بدهد درست مثل مقطع قبلی خیلی تلاش کرد تا پلی میکر عراقی اش را در تیم حفظ کند اما مشکلات او با مدیریت خیلی عمیق تر از چیزی بود که سرمربی بتواند حل و فصل کند.

جاسم کرار که به همراه چند تن از دوستانش برای نشست با مدیران باشگاه به تهران سفر کرده بود سرانجام بعد از دو نشست با استقلالی ها ظهر امروز قراردادش را فسخ کرد و بلافاصله راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شد تا با پرواز تهران – نجف خطوط هوایی آتا ایران را برای همیشه ترک کند. این بازیکن عراقی در هنگام ترک ایران تصویری از خود در فرودگاه در یکی از شبکه های اجتماعی قرار داد و نوشت پیش به سوی نجف.

در ارتباط با نحوه توافق جاسم کرار با استقلالی ها حرف و حدیث های زیادی به گوش می رسید اما یکی از نزدیکان به باشگاه مدعی شد کرار از قرارداد این فصل خود ریالی دریافت نکرد و تنها مطالبات فصل قبل خود را گرفت ضمن این که مقرر شد باشگاه طبق تعهد قبلی مالیات 137 میلیون تومانی او برای فصل پیش را نیز تسویه کند. همچنین این بازیکن خودروی ب ام و دریافتی از باشگاه و همچنین منزل مسکونی مبله سعادت آباد را نیز تحویل بدهد که تمام این موارد مورد قبول جاسم قرار گرفت و این بازیکن که می خواست تحت هر شرایطی امروز به کشورش بازگردد زیر بار خواسته های استقلالی ها رفت و مقرر شد مدیربرنامه هایش طی یکی ، دو روز آینده پول های او را دریافت و به حسابش واریز کند. در مجموع گفته می شود باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد با کرار مبلغی در حدود 300 تا 400 میلیون تومان هزینه کرده است.

دیدگاه‌ها