کد خبر : 1285956 | 08 آذر 1394 ساعت 15:57 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر از خانواده علی حسینی

بازی پرسپولیس و نفت، به یاد بازیکن فداکار

در بازی تیم های پرسپولیس و نفت از خانواده بازیکن پیشین تیم جوانان نفت تقدیر می شود، بازیکنی که خانواده او در نهایت با اهدای اعضای وی به نیازمندان، روح وی را شاد کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت  پیش از آغاز بازی تیم های نفت تهران و پرسپولیس، مسئولان باشگاه نفت تهران از خانواده علی حسینی، بازیکن پیشین جوانان نفت که در اثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شد و همه اعضای بدن وی را به نیازمندان اهدا به عضو، اهدا کردند، تجلیل و تقدیر خواهند کرد تا یاد و خاطره آن زنده یاد گرامی داشته شود.

سید علی حسینی، بازیکن پیشین تیم فوتبال جوانان نفت تهران، پس از شرکت در مراسم شام غریبان در حادثه رانندگی دچار مغزی شد و به کما رفت تا اینکه خانواده وی تمامی اعضای این بازیکن فقید را به نیازمندان آن اهدا کردند. بازیکنی که پس از قبولی در دانشگاه و در رشته مهندسی کامپیوتر، به دلیل مشکلات خانوادگی دیگر نتوانست در تیم جوانان نفت بماند.

1078139

غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش ورزش نفت درباره این اتفاق تلخ می گوید: متاسفانه وی که ساکن روستای قیدو از توابع شهرستان خمین است، پس از مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان و مراسم شام غریبان، در راه بازگشت به روستای خود تصادف کرد و به کما رفت که وی را به بیمارستان ولیعصر استان مرکزی انتقال دادند.

این اتفاق زمانی تلخ تر شد که تلاش پزشکان در آنجا جواب نداد، شاه کرمی در این رابطه ادامه داد: متاسفانه تلاش کادرپزشکی نتیجه‌ای نداشت تا اینکه مرگ مغزی وی را اعلام کردند، متعاقب این خبر خانواده این بازیکن فقید در بیمارستان امام خمینی تهران تمامی اعضای تنها پسر خود را که به تازگی دانشجو شده بود اهدا کردند.

باشگاه نفت تهران ضمن ابراز همدردی و تسلیت با خانواده آن زنده یاد، از خداوند منان طلب مغفرت و آمرزش را برای آن مرحوم دارد، این باشگاه همچین گفت از هیچگونه اقدامی برای تسلی بیشتر خانواده مرحوم سید علی حسینی دریغ نخواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس از هفته سیزدهم لیگ برتر ساعت 15 روز دوشنبه در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها