کد خبر : 1285959 | 08 آذر 1394 ساعت 16:17 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان:قطری‌هاخواستندبا آنها همکاری کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که قطری‌ها در صحبتی که با او داشتند تأکید داشته‌اند ایران قطر را در برگزاری جام جهانی 2022 کمک کند.

کفاشیان:قطری‌هاخواستندبا آنها همکاری کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان که برای شرکت در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در دهلی‌نو به سر می‌برد، در این خصوص گفت: مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در سال 2015 ساعتی دیگر برگزار می‌شود و طی آن برترین‌های آسیا در حوزه‌های مختلف فوتبال شناخته خواهند شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این مراسم مسئولان ورزشی و مسئولان فدراسیون‌های فوتبال کشورهای آسیایی به مذاکره با یکدیگر پرداختند که در همین راستا طی صحبتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر داشتیم، آنها نسبت به همکاری و مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 تأکید بسیار زیادی داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: روز گذشته هم دبیرکل کمیته عالی برگزاری جام جهانی قطر در نشست خبری خود ابراز امیدواری زیادی نسبت به حضور ایران در جام جهانی 2022 داشت و هیجان فوتبالی و هواداران بی‌شمار فوتبال کشورمان را از دلایل مؤثر حضور ایران در جام جهانی اعلام کرد.

کفاشیان خاطرنشان کرد: البته مذاکراتی با مسئولان فوتبالی چین هم داشتیم که نسبت به برگزاری بازی‌های دوستانه در رده سنی پایه ابراز علاقه کردند. مسئولان فوتبال ژاپن و کره‌جنوبی هم علاوه بر درخواست بازی دوستانه در رده سنی پایه، پیشنهادات خود را نسبت به افزایش سطح همکاری‌های متقابل در زمینه توسعه و آموزش فوتبال مطابق با قرارداد همکاری دو جانبه‌ای که پیش از این به امضا رسیده است، بیان کردند.


دیدگاه‌ها