کد خبر : 1285967 | 08 آذر 1394 ساعت 16:51 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور و ملوان هر دو دوست‌داشتنی هستند

ثاقبی: فوتبالم را مدیون ملوان هستم

ستاره سابق انزلی‌چی‌ها فردا با لباس تراکتورسازی مقابل ملوان قرار می‌گیرد.

ثاقبی: فوتبالم را مدیون ملوان هستم
به گزارش "ورزش سه"، شاهین ثاقبی که فوتبالش را به نوعی مدیون ملوان می‌داند، از خاطرات خوب دوران حضورش در این تیم می‌گوید و در حال حاضر اعتقاد دارد که تراکتورسازی تیم بزرگی است و برای هر دو تیم احترام قائل است.

سرباز تراکتور با ملوان قرارداد دو ساله دارد

در حال حاضر من سرباز تراکتورسازی هستم اما دو سال با ملوان قرارداد دارم و تا پایان لیگ چهاردهم خدمتم در تراکتورسازی تمام می‌شود و بعد از آن هر چه خدا بخواهد همان اتفاق می‌افتد. به هر حال از آنجایی که با ملوان قرارداد دارم قطعا در پایان فصل با آنها مذاکره می‌کنم و باید ببینم شرایط به چه شکل پیش می‌رود.

فوتبالم را مدیون ملوان هستم

من فوتبالم را مدیون ملوان هستم و از بچگی در این باشگاه هستم. این را می‌دانم که هواداران ملوان با تشویق‌هایشان برای تیم حریف کار را سخت می‌کنند. این را بگویم که حق مردم انزلی این استادیوم و زمین تختی نیست. ملوان این همه هوادار و خواهان دارد، باید یک استادیوم در شأن آنها بسازند. گرچه مسوولانش هیچ توجهی به این قضیه نمی‌کنند.

ملوانی‌ها اعتقاد داشتند آمدنم به تراکتور کار خوبی بود

من دنبال پیشرفت بودم و برای همین به تراکتورسازی آمدم و با هر کدام از ملوانی‌ها که جداگانه صحبت می‌کردم می‌گفتند تصمیم خوبی گرفته‌ای به هر حال پوشیدن پیراهن تراکتور نیز افتخار بزرگی است و این تیم هواداران بیشماری دارد.

1077967

به دلیل گلزنی مقابل داماش در انزلی محبوب شدم

به هر حال سال گذشته که در انزلی مقابل ملوان قرار گرفتم یکسری‌ها تشویقم کردند و همه اینجا از دوستان من هستند. من در رده جوانان ملوان بودم مقابل داماش گلزنی کردم به همین دلیل هواداران انزلی‌چی من را دوست دارند و خودم این قضیه را چندین‌بار از نزدیک لمس کرده‌ام.

قصدم این بود در ملوان بمانم

ملوان را خیلی دوست دارم و می‌خواستم بمانم اما یک عده نمی‌خواستند ما بمانیم و در حق ما ظلم کرده‌اند. واقعا می‌خواستم آنجا بمانم و همه جوره هم کوتاه آمده بودم اما یکسری از شرایط را قبول نکردند و هر کس دیگری هم به جای من بود، همین تصمیم را می گرفت و به تیم دیگر می‌رفت

تراکتور و ملوان هر دو دوست‌داشتنی هستند

هر دو تیم تراکتورسازی و ملوان بزرگ و هر کدامشان به نوعی دوست داشتنی هستند. به هر حال تراکتورسازی هم در جام باشگاه‌های آسیا حضور و تبریز مردمان خوبی دارد.

تلاش می‌کنم گل بزنم

من تلاشم را می‌کنم که فردا همانند دو بازی پیاپی که به گل رسیدم، گلزنی کنم اما هر چه خدا بخواهد همان پیش می‌آید.

امیدوارم با قدرت کار کنیم

راجع اردوی تیم‌ملی امید بگویم که اردویی که قرار است روز پنجشنبه به ترکیه برویم تقریبا آخرین اردو محسوب می‌شود چون ما بعد از این یک اردوی دیگر در کیش داریم ان‎شاءالله که آنجا هم با قدرت کار کنیم و همه چیز طبق برنامه پیش برود.

دیدگاه‌ها